گروه‌های مقاومت فلسطین: خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده‌ایم/ شمشیر قدس غلاف نخواهد شد


گروه‌های مقاومت فلسطین: خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده‌ایم/ شمشیر قدس غلاف نخواهد شد

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند: دشمن صهیونیستی بداند که شمشیرِ قدس هنوز در غلاف نرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در قدس در اواخر ماه می جاری را نخواهد داد.

سخنگوی اتاق مشترک مقاومت امروز یکشنبه اعلام کرد که اقدامات دشمن صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و فراخوان شهرک‌نشینان برای تعرض به مسجد الاقصی از رهگذر برگزاری راهپیمایی پرچم، موجب خواهد شد تا ما قاطعانه با آن مقابله کنیم، چرا که اینگونه اقدامات دستاوردهای نبرد سیف القدس را زیر سوال خواهد برد.

وی اظهار داشت که بر همین اساس، تاکید می‌کنیم که ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی اجازه تغییر قواعد درگیری و بازگشت به اقدامات تحریک‌آمیزی که ما قبلا در مورد آن موضع خود را اعلام کردیم، نخواهد داد.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت اعلام کرد که گزینه جهاد و مقاومت مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، باقی خواهد بود و شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد و دشمن صهیونیستی نخواهد توانست اراضی فلسطینی را از هم جدا کرده و علیه ملت و مقدسات ما دست به تجاوز بزند.

سخنگوی اتاق مشترک مقاومت همچنین تصریح کرد که خون فلسطینیان هر کجا که باشد، اعم از غزه، کرانه باختری، قدس یا حتی خارج از فلسطین مقدس خواهد بود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش