فرماندار دشتستان: پیمانکار بیمارستان 17شهریور برازجان به تعهدات خود عمل نکرده است


فرماندار دشتستان: پیمانکار بیمارستان 17شهریور برازجان به تعهدات خود عمل نکرده است

بوشهر- ایرنا- فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان17شهریور برازجان نتوانسته به تعهدات خود عمل کندکه بایدعلت این کم کاری بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد بنافی روز چهارشنبه در جریان بازدید از سه پروژه عمرانی، بهداشتی و فرهنگی در شهر برازجان افزود: در پروژه کلینیک فوق تخصصی برازجان پیشرفت خوبی دارد که نوید بخش این است که در یک فصل جدید با تامین اعتبار بتوانیم ساختمان و تجهیزات آن را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی این نکته مد نظر قرار گرفت که این مجموعه ظرفیت این را دارد که بصورت شبانه روزی به مردم ارائه خدمت کند و در این راستا در کنار بیمارستان شهید گنجی کمک شایانی به حوزه درمان شهرستان خواهد داشت.

بنافی ادامه داد: در بازدید از بیمارستان ۱۷شهریور مشخص شد پیمانکارن توانسته به تعهدات خود عمل کند و نیاز است که تصمیم لازم اخذ شود که مرحله اول تکمیل بیمارستان به سرعت انجام شود.

فرماندار دشتستان گفت: پروژه تالار فرهنگی شهید سردار سلیمانی پیشرفت خوبی دارد و شهرداری به تعهدات خوب عمل کرده است.

وی گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تامین اعتبار صورت گرفته و به تعهدات عمل شده است و با تامین بودجه دولتی مورد نیاز در فاصله بازدهی بسیار کوتاه شاهد بهره برداری از این مجموعه فرهنگی خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور