30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جراحی بیمارستان خمین هزینه شد


30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جراحی بیمارستان خمین هزینه شد

خمین- ایرنا - رئیس بیمارستان امام خمینی (ره ) خمین گفت: 30 میلیارد ریال پارسال برای خرید تجهیزات مورد نیاز جراحی در این مرکز درمانی هزینه شد.

دکتر رضا خبازیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون ۷۰ درصد از تجهیزات بخش جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) خمین تامین شده است.

وی با اشاره به انجام ماهانه ۳۰۰ جراحی در تنها بیمارستان خمین، اظهار داشت: چشم، ارتوپدی، زنان و عمومی به ترتیب بیشترین جراحی‌های بیمارستان این شهرستان است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره ) خمین ادامه داد: دستگاه پمپ درد در این بیمارستان راه اندازی شده و از کاربردهای اساسی این دستگاه پس از زایمان سزارین است.

خبازیان گفت: کاربرد این پمپ کاهش درد پس از عمل جراحی است و این دستگاه در مرکز درمانی دولتی استان وجود ندارد.

وی با اشاره به راه اندازی واحد زایمان بی درد در بیمارستان خمین ، افزود: چهار متخصص زنان و زایمان در بیمارستان این شهرستان حضور دارند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بیان کرد: حضور متخصص ارتوپد در این بیمارستان موجب کاهش اعزام بیمار برای جراحی ارتوپدی به اراک شده است.

خبازیان با اشاره به انجام جراحی بسته (لاپاراسکوپی) در اتاق عمل بیمارستان خمین گفت: انجام جراحی در مرکز درمانی بخش دولتی منحصربه فرد است.

وی ادامه داد: با توجه به بافت فرسوده تنها بیمارستان خمین، از طریق اعتبارات و کمک های دانشکده علوم پزشکی شهرستان زیباسازی این مرکز درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره ) خمین گفت: حضور متخصص طب اورژانس در این بیمارستان موجب رضایت شهروندان و افزایش کیفیت خدمات این مرکز درمانی در مقایسه با شهرهای همجوار شده است.

خمین از توابع استان مرکزی است و این شهرستان با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، یک مرکز بستری و درمانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز