مخدر نفس شیطان چیست؟


مخدر نفس شیطان چیست؟

درباره ماده مخدر نفس شیطان در این مطلب به طور مفصل خواهید خواند.

مواد مخدر در انواع گوناگون وجود دارد که هیچ سودی برای فرد ندارد جز اینکه سلامت جسم و روح او را به شدت نشانه می گیرد. نفس شیطان را می توان ترسناک ترین ماده مخدر در جهان دانست.

نفس شیطان همان ماده‌ ویرانگری است که در سریال قورباغه معرفی شد؛ مخدری که پس از برخورد با پوست افراد آنها را چنان تحت تاثیر قرار دهد که پس از شنیدن هر دستوری به آن عمل کنند و خیلی سریع همه آنچه در دوران تاثیرپذیری تجربه کرده بودند را فراموش می کنند.

این ماده مخدر از درختی به نام بوراچرو borrachero که در کلمبیا وجود دارد تولید می شود. نام علمی آن Hyoscine است. گیاه borrachero بسیار زیباست و کمی شبیه گل های شیپوری خودمان است و با دیدن آن اصلا فکر نمی کنید که یک ماده مخدر خطرناک به نام نفس شیطان از این گیاه زیبا تولید می شود. borrachero به معنی درخت مست است و این نام را مردم محلی برای این درخت انتخاب کرده اند.

این درخت موارد مصرف دارویی دارد مانند ساخت دارو برای ضد تهوع برای سفر، رفع دریازدگی، خشک کردن بزاق قبل از جراحی و آرام کردن اسپاسم عضلات. اما وقتی در دوزهای بالا از آن استفاده شود تبدیل به یک ماده مخدر به نام نفس شیطان می شود که می تواند حافظه را نابود کند.

ماده مخدر نفس شیطان هیچ بو و مزه‌ای ندارد اما مغز فرد استعمال‌کننده را از حالت عادی خارج می‌کند. این پودر از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام بوروندانگا و اسکوپولامین هم شناخته می‌شود.

فردی که نفس شیطان را مصرف می‌کند چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که کاملا فرمانبردار می‌شود و هر کاری انجام می‌دهد. مصرف نفس شیطان شکل‌گیری خاطرات در ذهن را مسدود می‌کند و به همین دلیل وقتی اثر ماده مخدر از بین می‌رود، مصرف‌کننده هیچ خاطره‌ای از دقایقی که تحت تاثیر ماده بوده به یاد نمی‌آورد.

نفس شیطان چطور استفاده می‌شود؟

ماده مخدر نفس شیطان به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر توسط سارقین و متجاوزین برای به دام انداختن طعمه های خود به کارمی رود. تنها کافی است مقداری از پودر این ماده مخدر را در هوا تنفس کنید یا آن را روی صورت شما بپاشند تا به فردی بی اراده تبدیل شده و همه خواسته های افراد سارق را بدون چون و چرا انجام دهید و بعد همه این اتفاقات را فراموش کنید! این ماده مخدر شما را به مدت 24 ساعت هیپنوتیزم می کند.

این دارو را می توان بلعید ، استنشاق ، تزریق ، دود کرد یا از طریق پوست جذب کرد.

آثار مخرب نفس شیطان چیست؟

مصرف نفس شیطان شما را تبدیل به فردی می کند که به راحتی اقدام به تجاوز و قتل می کند. می تواند شما را برای روزها بیهوش کند و اگر در دوزهای بسیار بالا مصرف شود نیز می تواند منجر به مرگ شود. ظاهراً حدود 50،000 مورد از حوادث سالانه در کلمبیا در رابطه با مصرف ماده مخدر نفس شیطان ثبت شده است و موارد بسیار بیشتری ثبت نشده است!

توهم

تصاویر ترسناک

فقدان اراده آزاد

فراموشی و یادآوری وقایع یا شناسایی عاملان جرم

اسکوپولامین می تواند قربانی را به مدت 24 ساعت یا بیشتر بیهوش کند

نارسایی تنفسی و مرگ

خشکی دهان

تاری دید

سردرد

احتباس ادرار

سرگیجه

مصرف بیش از حد می تواند منجر به ضربان قلب سریع، گشاد شدن مردمک چشم، روان پریشی، توهم شدید، تشنج یا کما شود.

ماده مخدر نفس شیطان بسیار خطرناک است و به مراتب اثرات تخریبی بیشتری نسبت به هروئین و کوکائین دارد.

نفس شیطان چگونه بدن را تحت تاثیر قرار می دهد؟

ماده اصلی این ماده مخدر، بوروندانگا است که در واقع انتقال دهنده های عصبی در مغز را که به طور خاص برای حافظه کوتاه مدت استفاده می شوند ، مسدود می کند. بنابراین هر اتفاقی که تحت تأثیر اسکولوپولامین برای شما بیفتد توسط مغز ثبت نمی شود. به عبارتی حافظه شما را خالی می کند!

مانند Rohypnol (روفینی) و سایر داروهای افتضاح ، اسکولوپالامین یا بوراچرو یا همان نفس شیطان یک پودر سفید بی مزه و بیبو است که می تواند به نوشیدنی قربانیان، غذا، سیگار و … بی خبر اضافه شود.

مخدر نفس شیطان چیست؟

نکته ترسناک دیگر در مورد آن این است که می تواند از طریق هوا منتقل شود، اگر به اندازه کافی از آن نفس بکشید ، همان اثرات ممکن است رخ دهد. می توانید ذرات کوچک را نفس بکشید و قبل از اینکه آن را بشناسید کاملاً احساس آرامش می کنید و صادق و مطیع می شوید. دمیدن آن از طریق نی به شما ، شکل رایج دیگری برای انتقال است. بنابراین ماده مخدر نفس شیطان می تواند توسط سارقین و آدم رباها بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

تشخیص آن نیز تقریباً غیرممکن است ، زیرا فقط چهار ساعت در جریان خون شماست. بنابراین تا زمانی که از حالت زامبی خود خارج می شوید و به بیمارستان می روید ، بقایای دیگر از بین رفته است.

یک داستان کهن درباره مصرف بورونداگاندا یا همان نفس شیطان این است که از صدها سال پیش استفاده می شده است. در گذشته در برخی قبیله ها وقتی پادشاه قبیله از دنیا میرفته همسر و خادمان او را نیز به هماه او زنده دفن می کردند تنها کافی بود ماده مخدر نفس شیطان را به آن ها برسانند تا ان ها را تبدیل به فردی مطیع و بی اراده کنند تا به راحتی به گور بروند!

در کلمبیا دختری تعریف کرده که هنگام کار با دستگاه ATM پیرمردی از او راهنمایی خواسته است و این آخرین چیزی بود که او به خاطر می آورده. وی در پایان حساب های بانکی خود را خالی کرده و حتی پیرمرد را به آپارتمان خود برده است. از آنجا که او با پیرمرد بسیار آشنا به نظر می رسید، نگهبان امنیت فکر کرده که ان ها هم را می شناسند. او به یاد نمی آورد که بعد چه اتفاقی افتاد اما در آخر با یک آپارتمان خالی روبرو شد.

ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد

باراس روانشناس و درمانگر اعتیاد درباره ماده مخدر « نفس شیطان » گفت: ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد و مغز فردی که تحت تأثیر این مخدر قرار می‌گیرد از حالت عادی خارج می‌شود.او ادامه داد: «نفس شیطان» به شکل پودر است و از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام «بوروندانگا» و «اسکوپولامین» نیز شناخته می‌شود، عملکرد این ماده مخدر به این گونه است که انگار درون نوشیدنی شخصی کمی ماده سرخوش کننده ریخته شود و او را از حالت عادی خارج کند.

این مشاور گفت: بیشتر مصرف کنندگان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را سر می‌کشند و یا با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن، این ماده مخدر را استعمال می‌کنند.

عوارض مخدر نفس شیطان

او درباره عوارض این ماده مخدر گفت: مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند و شکل گیری خاطرات را در او مسدود می‌کند، به همین دلیل زمانی که اثر این ماده مخدر از بین می‌رود، فرد مصرف کننده هیچ چیز به یاد نمی‌آورد.

نکته ترسناک تر آن است که این ماده عمدتاً در کلمبیا روی توریست ها و شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد تا آن ها را دزدیده، به دام انداخته و یا حتی آن ها را راحتتر به قتل برسانند. این ماده را می توان به عنوان دارویی برای رفع دریازدگی نیز از هر مغازه ای در این کشور تهیه کرد.

اغلب قربانیان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را ناخواسته سر می کشند. اما دیده شده که با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن نیز مورد استفاده قرار گرفته است. نکته ترسناک در مورد نفس شیطان این است که تا 24 ساعت فرد را هیپنوتیزم کرده و فرد به هر سوالی پاسخ داده و هر کاری که طرف مقابل از او بخواهد انجام خواهد داد. در این حین هیچ نشانه ای از این که فرد تحت تاثیر مواد مخدر است در او دیده نمی شود و پس از خارج شدن از حالت هیپنوتیزم، قربانی هیچ خاطره ای از اتفاقات افتاده در این مدت ندارد.

یک فعال رسانه‌ای-سینمایی درباره ماده رازآمیزی که در سریال قورباغه، محور اصلی مجموعه است، توضیحاتی منتشر کرد.

مهدی خرم دل گفت : ماده‌ای در سریال قورباغه با عنوان نفس شیطان / Devil’s Breath یا burundanga معرفی می‌شود و امیدوار بودم به نامش اشاره نکنند، متاسفانه وجود دارد و دقیقاً اثر مشابه دارد. این گیاه در واقع ترکیبی دارد که بخش عمده‌اش هیوسین یا اسکوپولامین است و در کلمبیا حتی در سطح معابر وجود دارد.

وی افزود : یک پزشک اهل تگزاس، در سال 1916 پس از استفاده اسکوپولامین برای بیهوش کردن یک زن، متوجه شد که او آدرس ترازویی که همسرش پرسیده را گفت و پس از آن مشخص شد این ماده هوشیاری را به طور کامل از بین نمی‌برد.

زنان قربانی نفس شیطان

در بارهای کلمبیا این ماده در نوشیدنی اشخاص ریخته می‌شود یا در موقعیت‌هایی در صورت آنها پاشیده می‌شود و در ادامه از آنها خواسته می‌شود تا اموال‌شان را بدهند. برخی زنان قربانی گفته‌اند نمی‌دانند به آنها تعرض جنسی هم شده یا نه!

مطرح ترین ادعای سوءاستفاده درباره جیمز هولمز بود. او در حمله به سالن سینمایی در کلورادو در 2012، 12 تن را کشت و 70 تن را زخمی کرد! قبلش فقط یک جریمه رانندگی داشت. خانواده‌اش مدعی شدند او به طور محسوس عوارض مصرف اسکوپولامین را داشته و به او تلقین شده.

نهادهای اطلاعاتی از جمله CIA در بازجویی برای کشف جزئیات، از این ماده استفاده کردند اما مشکل این بوده که گاهی شخص به جای حقیقت توهم می‌گوید و این ماده دست‌کم برای بازجویی دقیق عمل نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مواد مخدر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022