«خسروی» مدیر جدید آموزش و پرورش خوسف شد


«خسروی» مدیر جدید آموزش و پرورش خوسف شد

طی مراسمی «محمد حسین خسروی عیلکی» به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف با بیان اینکه «پرورش دانش آموزان» در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر کشوری به فعالیت ها و اقدامات آموزش و پرورش وابسته است و این نهاد وظایف بسیار گسترده ای دارد.

سرپرست فرمانداری خوسف در ادامه افزود: یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش، تربیت نیروی انسانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: دولت سیزدهم با رویکرد پرورش انسان هایی مبتنی بر آموزه های دینی، وارد میدان شده تا بتوانند در این راستا، با وجود همه اقدامات ارزشمندی که به برکت نظام انجام شده، کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به اهمیت معلم، علم و تربیت و سخنان مولای متقیان امام علی (ع) مبنی بر «من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا»، گفت: معلمان تاثیرات عمیق و وسیعی بر دانش آموزان دارند و دانش آموزان آینه تمام نمای رفتار معلمان هستند.

سرپرست فرمانداری خوسف ادامه داد: پایه و اساسی ترین بخش جامعه بعد از خانواده، آموزش و پرورش است و در سطوح مختلف هرچه از سطوح بالا به پایین تر می رویم این نهاد تاثیر گذاری بیشتری دارد.

ایمانی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته، توجه ویژه به آموزش و پرورش ابتدایی دارند و زبده ترین و تحصیل کرده ترین ها در آموزش و پرورش ابتدایی مشغول به کار هستند، گفت: تاثیرات درگیری جامعه با بیماری منحوس کرونا و محدودیت هایی که بخاطر کرونا ایجاد شده، نقص ها و خلأهایی احساس می شود، این نقص ها باید به صورت مختلف جبران شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت های موجود و همت و کمک خیرین و گروه‌های جهادی در جهت خدمت هرچه بیشتر مردم شهرستان شد و افزود: شهرستان خوسف علی رغم داشتن ظرفیت های بسیار زیادی که در جنبه های مختلف دارد، متاسفانه از محدودیت های زیادی رنج می برد که عزمی راسخ برای رفع محرومیت شهرستان به وجود آمده است.

وی خوسف را شهرستان علما، فضلا، مشاهیر و فرهیختگانی همچون خاندان معزز عبادی، شهرستان پدر علم تعلیم و تربیت مرحوم دکتر شکوهی و... دانست و افزود: خوسف با این ویژگی ها، انتظار پرورش انسان هایی در این حد دارد.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: تغییر و تحول لازمه امر آموزش و پرورش است و تا تغییر و تحول ایجاد نشود آموزش و پرورش به مقصد غایی خود نخواهد رسید.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات چندین ساله «علی نورمحمدی» تقدیر و تشکر به عمل آمد و «محمدحسین خسروی عیلکی» به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف منصوب شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی