تلاش شبانه برای جستجوی افراد گرفتار در ساختمان متروپل


در سومین روز از حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، تلاش‌ها برای جستجوی افراد گرفتار زیر آوار ادامه دارد. شب گذشته نیز روند جستجو بدون هیچ توقفی در جریان بود و با نصب نورافکن در اطراف ساختمان جستجوی نیروهای امدادی ادامه پیدا کرد. ارائه کمک‌های مردمی شامل آب و غذا نیز همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تلاش شبانه برای جستجوی افراد گرفتار در ساختمان متروپل

ایسنا: در سومین روز از حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، تلاش‌ها برای جستجوی افراد گرفتار زیر آوار ادامه دارد.

ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ظهر روز دوم خردادماه در آبادان، فرو ریخت. بر اثر این حادثه تاکنون ۱۴ نفر جانباخته اند و تعدادی نیز مصدوم شده اند.

تلاش شبانه برای جستجوی افراد گرفتار در ساختمان متروپل

شب گذشته نیز روند جستجو بدون هیچ توقفی در جریان بود و با نصب نورافکن در اطراف ساختمان جستجوی نیروهای امدادی ادامه پیدا کرد. ارائه کمک‌های مردمی شامل آب و غذا نیز همچنان ادامه دارد.

مردم همچنان در اطراف خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل حضور دارند و عده‌ای اشک‌ریزان در حال خواندن دعا هستند. عده‌ای نیز از طریق تماس تلفنی و تصویری، گزارش‌هایی را برای خانواده‌های چشم‌انتظار در خانه‌ها ارسال می‌کنند.

تعدادی از سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر نیز در محل حادثه حضور دارند و با مشخص شدن علائمی مبنی بر احتمال وجود افراد گرفتار در آوار، به منطقه آواربرداری برده می‌شوند.

نیروهای انتظامی و امنیتی در حال برقراری نظم منطقه هستند و با تشکیل زنجیره‌های انسانی با همراهی مردم مانع از تجمع در اطراف ساختمان می‌شوند تا عملیات آواربرداری بدون وقفه ادامه پیدا کند.

نکته قابل تامل، آمد و رفت مسئولان مختلف به صورت مرتب به محل حادثه است؛ با این وجود، هنوز زمان پایان عملیات آواربرداری مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص