نمک خوراکی با نام تجاری آوا در البرز غیراستاندارد است


نمک خوراکی با نام تجاری آوا در البرز غیراستاندارد است

کرج - ایرنا- مدیرکل استاندارد البرز از جعلی بودن علامت استاندارد بر رو نمک خوراکی با نام تجاری آوا خبر داد و به مصرف کنندگان‌ توصیه کرد از خرید این محصول غیر استاندارد خودداری کنند.

محمد حسین طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد فرآورده نمک با نام تجاری آوا، با علامت استاندارد و بدون کد رهگیری استاندارد جعلی بوده و تولید، تمرکز و فروش این فرآورده بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این محصول فرآورده‌ی شده مشمول مقررات استاندارد اجباری است افزود:طبق قانون تولید ، توزیع و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی خطاب به فروشندگان مواد غذایی در بازار مصرف البرز تصریح کرد: توزیع و عرضه‌ی این محصول فاقد کیفیت با نشان جعلی استاندارد در سراسر کشور ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

طاهری همچنین به مردم استان توصیه کرد که در صورت مشاهده‌ عرضه‌ این محصول غیراستاندارد در سطح بازار ، از طریق تلفن گویا ۱۵۱۷ یا شماره ۳۲۸۶۷۹۲۷-۰۲۶ مراتب را به اداره‌کل استاندارد استان البرز اطلاع‌ دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید