بهره برداری از درمانگاه خیر ساز ابوعلی سینا در سده خنج


بهره برداری از درمانگاه خیر ساز ابوعلی سینا در سده خنج

شیراز - ایرنا- مرکز جامع سلامت خیر ساز ابوعلی سینا شامگاه سه شنبه در منطقه سده شهرستان خنج بایک هزار و 283 مترمربع زیربنا در سه طبقه و با صرف 118میلیارد و 300 میلیون ریال کمک سهراب عسکری نیک اندیش این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، طی مراسمی با حضور جمع زیادی از مردم ومسئولین شهرستان خنج مرکز جامع سلامت خیرساز ابوعلی سینا در روستای سده خنج در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

دکتر اردشیر رزم پور رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مرکز جامع سلامت ابوعلی سینا سده در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه با یک هزار و ۲۸۳ متر مربع زیربنا توسط خیر نیکوکار سهراب عسکری با صرف ۱۱۸ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال خودیاری این نیکوکارساخته شده و بنام مرکز جامع سلامت ابوعلی سینا نامگذاری شده است.

رزم پور افزود: برای این مرکز پزشک خانواده ، دندانپزشک ، ۴ تخت بستری ، داروخانه ، آزمایشگاه ، تزریقات و پانسمان ، مرکز بهداشت محیط ، رادیولژی و سالن های آموزشی در نظر گرفته شده است و دارای ۶ جایگاه اقامت برای پزشکان و کارکنان درمانی و خدماتی و پذیرش میهمان در طبقه سوم ساختمان می‌باشد.

سهراب عسکری تا کنون در ساخت آب انبار ، مسجدو ورزشگاه هم خدمات زیادی داشته است ، در مراسم بهره برداری از این درمانگاه از خدمات این نیک اندیش شهرستان خنج تجلیل به عمل آمد.

خنج در ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز و سده در ۵کیلیومتری شمال خنج قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه