روحانیت برای نابودی استکبار به جهاد همه‌جانبه خود ادامه می‌دهد


روحانیت برای نابودی استکبار به جهاد همه‌جانبه خود ادامه می‌دهد

قم-ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به کوری چشم استکبار، روحانیت و حوزه‌های علمیه با بصیرت، قاطعیت و آمادگی بیشتر و تاثیرگذاری افزون تر در مقابل نظام استکبار ایستاده و برای نابودی ظلم به جهاد همه‌جانبه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی روز چهارشنبه در کنگره ۴ هزار شهید روحانی در مصلای قدس قم، بیان کرد: هرگز روحانیت در مسیر جهاد فی سبیل الله از تهمت ها و فضاسازی ها هراسی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: ما امروز به جلسه و یادواره شهدا آمده ایم تا از این بزرگان کسب حیات کنیم؛ ما معتقدیم شهید احیاگر جان های مرده است و به انسان و جامعه رنگ حیات می بخشد. ما امروز آمده ایم تا با شما عهد و میثاق ببندیم که راه شما را با قدرت ادامه می دهیم و با الگوگیری از شما تمام خوف و ترس ها را به کنار انداخته و در مسیر مستقیم بندگی، جهاد فی سبیل الله و در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما امروز آمده ایم که با شما پیمان ببندیم که راه شما که همان جهاد همه جانبه و تشخیص مصداق جهاد در هر دوره ای است ادامه می دهیم؛ ما امروز با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم و در مسیر منویات ولی امر مسلمین گام بر می داریم.

حاج صادقی گفت: روحانیت در جهاد، ولایت مداری، نگهبانی از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی در هر زمانی آماده و پای کار است و با قدرت این مسیر را ادامه خواهد داد؛ روحانیت امروز فرمان جهاد مقام معظم رهبری را در جهاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، جهاد سازندگی، نظامی و در جهاد تبیین با گوش جان شنیده و ما با خون حضرت سیدالشهدا(ع) پیمان می بندیم که در این مسیر راه شما را ادامه بدهیم و فتنه انگیزی ها، فضاسازی ها و تهمت ها نخواهد توانست روحانیت را از سنگر اسلام انقلابی خارج نماید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، حوزه های علمیه قوی تر از همیشه در کنار انقلاب اسلامی مانده و تا تحویل دادن این انقلاب به منجی عالم بشریت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی، گفت: تمام این ۴ هزار شهید به تایید مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است؛ آمار روحانیانی که در قالب های بسیجی و سایر رسته ها به جبهه های دفاع مقدس اعزام و به مقام شهادت و جانبازی رسیده اند حداقل ۱۰ برابر ۴ هزار شهید به ثبت رسیده می باشد.

حاج صادقی با بیان اینکه این کنگره قرار بود در سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا حدود دو سال به تاخیر افتاد، خاطرنشان کرد: در مسیر برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی ۷۱۰ یادمان شهدای روحانیت طی ماه های گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است.

اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی با پیام تصویری مقام معظم رهبری در مصلای قدس قم در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی