امام جمعه یاسوج: نحوه بیان اعتراض معلمان مطابق با گفتمان فرهیختگی باشد


امام جمعه یاسوج: نحوه بیان اعتراض معلمان مطابق با گفتمان فرهیختگی باشد

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: معلمان برای بیان اعتراضات صنفی خود ضمن توجه به شرایط زمانی و مکانی باید مطابق با گفتمان فرهیختگی و فرهنگی عمل کنند.

به گزارش ایرنا، شماری از معلمان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با آیت الله سید نصیر حسینی دیدار و گفت و گو کردند.

فرهنگیان در این نشست صمیمی بر اعتقاد و باور قلبی خود به نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند و از مسئولان به خصوص ائمه جمعه خواستند مشکلات معلمان را از تریبون های نماز جمعه به گوش مسئولان ذیربط برسانند.

آنان دغدغه اصلی خود را رفع مشکلات معیشتی و آموزش و تربیت صحیح فرزندان این استان ذکر کردند و خواستار اجرای هر چه سریعتر طرح رتبه بندی معلمان شدند.

یکی از معلمان در این دیدار گفت: ما معلمان هیچگاه به دنبال ایجاد چالش برای نظام اسلامی نیستیم چرا که خود از خانواده ایثارگران هستیم و به نظام اعتقاد قلبی داریم .

آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه این نشست با اشاره به نقش معلمان؛ فرهنگیان و هنرمندان و در کل فرهیختگان در به ثمر نشستن نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: باید قدر منزلت خود را بدانید چرا که این انقلاب با همراهی این قشر فرهیخته با مردم به پیروزی رسید.

نماینده رهبری معظم انقلاب در استان با بیان اینکه در خطبه های نماز جمعه بارها مشکلات معلمان را گوشزد کرده‌ایم ،تصریح کرد: نه تنها از معلمان بلکه از همه اقشار حمایت می کنیم و روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم محروم و مستضعف به ما مراجعه می‌کنند و گاه به خاطر حق و حقوق آنها با مسئولان دعوا هم می کنیم .

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنبال معرفی معلمان به دلیل مطالبه حقوق صنفی خود به عنوان برانداز نیست یادآور شد: حساب معلمان از براندازان جداست و در برخی بازداشت های اخیر در استان فقط یک معلم در بین آنها بوده است.

وی در این دیدار خواستار توجه معلمان به شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و جلوگیری از سوءاستفاده گروه های معاند و سرویس های جاسوسی بیگانه از خواسته های صنفی معلمان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان