بازداشت دارودسته دزدان خانه های مشهدی ها / پلیس فاش کرد


بازداشت دارودسته دزدان خانه های مشهدی ها / پلیس فاش کرد

حوادث رکنا: سه نفر بودند و از لحظه ای که سفر مرموز شان از غرب کشور را آغاز کردند و خود را به مشهد رساندند، هرگز فکر نمی کردند پیش از آنکه تکیه گاه محکمی برای نقشه های شوم سرقتشان پیدا کنند، صید مأموران شوند.

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده سرقت از 6 خانه مأموریتی بود که کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی را بر آن داشت تا با استفاده از همه ظرفیتشان پیش از اعلام هفتمین سرقت عاملان آن را دستگیر کنند.

کارآگاهان با دریافت دستور تخصصی از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی استان، پی جویی های خود را با وجود سرنخ های به دست آمده در صحنه جرم آغاز کردند. مأموران در ابتدای راه توانستند مدارک و مستنداتی کشف کنند که منجر به چهره زنی متهمان شد.

شناسایی و دستگیری متهمان

رصدهای میدانی دقیق توانست کارآگاهان را به یک قدمی سارقان برساند و آن ها سه متهم را شناسایی و هنگام سرقت هفتم دستگیر کنند.

متهمان با انتقال به مقر انتظامی و در برابر مستندات کشف شده به شش فقره سرقت انتسابی اعتراف کردند. بررسی ها نشان داد که آن ها از اهالی یکی از استان های غربی هستند که برای سرقت به مشهد آمده اند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از لوازم خانگی سرقتی کشف شد. کارآگاهان با کشف یک کوله که متعلق به این افراد بود، در بازرسی از آن مقدار زیادی طلا کشف کردند. تحقیقات برای مشخص شدن مالک لوازم سرقتی و طلاها و همچنین دیگر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش