نریمان‌جهان: هواداران تراکتور با این تیم زندگی می‌کنند/ در بازی با پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم


نریمان‌جهان: هواداران تراکتور با این تیم زندگی می‌کنند/ در بازی با پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم

رکناورزشی: کاپیتان تیم فوتبال تراکتور می‌گوید: لقب پرشورها فقط برازنده هواداران تراکتور است و آنها با تیم خود زندگی می‌کنند.

سامان نریمان جهان کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص لغو دیدار این تیم مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: به هرحال این بازی خیلی برای تیم‌هایی که در انتهای جدول حضور دارند و برای بقا تلاش می‌کنند، حائز اهمیت بود که متاسفانه آلودگی هوا آن را لغو کرد. اینطور که به ما گفته شده قرار است این دیدار امروز (چهارشنبه) برگزار شود. امیدوارم که در صورت برگزاری این دیدار بتوانیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کرده باعث خوشحالی هوادارانمان باشیم.

وی درخصوص جنجال دیدار با پرسپولیس و اتفاقات ورزشگاه یادگار امام افزود: خداراشکر بعد آمدن ساغلام توانستیم در 4 بازی 8 امتیاز بدست بیاوریم و با تمرکز بالا به مصاف پرسپولیس برویم. واقعا در بازی مقابل پرسپولیس تیم برتر زمین بودیم، موقعیت‌های گل زیادی هم داشتیم که یکدفعه بازی وارد درگیری و حاشیه و از دست 2 تیم خارج شد. هرچه تلاش کردیم تا بتوانیم دوباره جو را آرام کنیم نتوانستیم تا در نهایت داور دستور به لغو این دیدار داد. امیدوارم که از این به بعد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. همیشه باورم این بود که بازیکنان باید اخلاق و سپس فوتبال را در اولیت کارشان قرار دهند. به شخصه دراین مدت که بازی می‌کنم هرگز به هیچ تیم و هیچ بازیکنی بی‌احترامی نکرده‌ام، اخلاقیات را درالویت کارم قرار داده‌ام. امیدوارم که نهادهای زیرربط با درنظر گرفتن همه موارد بهترین تصمیم را بگیرند تا حقی از کسی ضایع نشود.

کاپیتان تراکتور درمورد هوادارهای این تیم ادامه داد: بدون شک فکر می‌کنم لقب پرشورها فقط برازنده هواداران تراکتور است. به جرات می‌توانم بگویم که درهیچ جای دنیا هواداران مثل تراکتور وجود ندارد. چرا که طرفداران ما علاوه بر لذت بردن از فوتبال با تیم‌شان زندگی می‌کنند و از جان و دل برای این تیم مایه می‌گذارند. آنها با خلوص نیت تمام همیشه کنارمان هستند به شدت روی تراکتور تعصب دارند. دوست دارم از تمامی آن‌ها برای این حجم از عشق و پشتیبانی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

نریمان جهان در مورد همکاری با ارطغل ساغلام ادامه داد: خداراشکر رابطه بسیار گرم و دوستانه‌ای با سرمربی تیم دارم، چرا که خودم ترک هستم به زبان استانبولی هم اشراف دارم. هرزمان که مترجم ارطغل نیست من به عنوان مترجم دوم تیم حاضر می‌شوم.(می‌خندد). علاوه بر این از زمانی که ساغلام هدایت تیم را به عهده گرفته است، ما به نظم خوبی دست پیدا کردیم و روند تیمی‌مان رو به رشد بوده است.

وی در مورد برنامه‌اش برای فصل بعد در پایان خاطر نشان کرد: چندین پیشنهاد خیلی خوب از 2-3 تیم‌ لیگ برتری و حتی از خارج از کشور دارم ولی به مدت یک سال دیگر با تراکتور قرار دارم و درخدمت این تیم هستم. همیشه الویتم با این تیم بوده و تراکتور را به بسیاری از تیم‌ها ترجیح داده‌ام.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه