دعانویس مریوانی ماهرانه پول به جیب می زد / همه فریب می خوردند


دعانویس مریوانی ماهرانه پول به جیب می زد / همه فریب می خوردند

رکنا: یک فرد رمال و دعانویس با 650 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان دستگیر شد.

به گزاشر رکنا، سرهنگ کامبیز رستم نیا گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مریوان گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال افراد ساده لوح را به دام انداخته و با دادن وعده‌های واهی جهت حل مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها با استفاده از دعا نویسی و رمالی مبالغ زیادی را از آن‌ها کلاهبرداری می‌کند.

او می گوید: ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند این فرد رمال و دعانویس را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مریوان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی شدند که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از آن‌ها کلاهبرداری شده است.

سرهنگ رستم نیا ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با این افراد مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس