یوم الله سوم خرداد یادآور پیروزی شگفت انگیز رزمندگان اسلام بر ایادی شیطان بزرگ است


یوم الله سوم خرداد یادآور پیروزی شگفت انگیز رزمندگان اسلام بر ایادی شیطان بزرگ است

زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مناسبت 3 خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، «سید احمد زرهانی» قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مناسبت ۳ خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

یوم الله سوم خرداد یادآور پیروزی شگفت انگیز رزمندگان اسلام بر ایادی شیطان بزرگ و آزادی خرمشهر قهرمان است در این روز تاریخی قدرت اسلام و اراده ملت بزرگ ایران جهان را به اعجاب کشاند و نشان داد که تاریخ ورق خورده است و ابر قدرت ها و اذناب آنان طعم شکست و خذلان را چشیده اند و باید منتظر رخ دادهای جدیدی در منطقه باشند.

آزادی خرمشهر نه تنها رژیم بعثی را مستأصل کرد بلکه کمر سیاست های آمریکا و اسرائیل را در منطقه خم کرد و آنها را به وحشت انداخت.

کسانی که در لحظات متلاطم و خطیر و پر فراز و نشیب و تکان دهنده آزادی خرمشهر حضور داشتند با چشم دل تحقق معنای بلند آیه شریفه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ» را مشاهده کردند و نظاره گر امدادهای غیبی و عینی الهی بودند.

سالگرد آزادی خرمشهر بر مجاهدان فی سبیل الله و فرمانده معظم کل قوا و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ملت رشید ایران مبارک باد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطر گرسنگی در کمین مردم غزه/ امکان ارسال کمک وجود ندارد