مرکز رشد تخصصی بادام در شهرستان سامان راه‌اندازی می‌شود


مرکز رشد تخصصی بادام در شهرستان سامان راه‌اندازی می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز رشد تخصصی بادام یا کشاورزی در شهرستان سامان به‌زودی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل پیرعلی روز چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی به‌منظور ایجاد مرکز رشد فناوری و خانه خلاق شهرستان سامان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های قابل‌توجه شهرستان سامان در حوزه گردشگری و باغات، راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری با محوریت تخصصی بادام یا کشاورزی در این شهرستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: این اقدام در راستای توجه به به نام‌گذاری سال‌‍جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام شعار سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" انجام خواهد شد.

پیرعلی تصریح کرد: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به‌منظور تحقق سریع‌تر اهداف شعار سال‌جاری ظرفیت‌سازی برای شهرستان‌های دارای زیرساخت مناسب را در دستور کار قرار داده است و به‌همین منظور حمایت از دانش‌آموختگان، خلاقان و نوآوران شهرستان‌ها در راستای کارآفرینی و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان اولویت دارد.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: الزام‌های لازم به‌منظور بسترسازی برای کارآفرینی در شهرستان سامان به فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این شهرستان اعلام شده است.

وی گفت: بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و پیشرفته با هدف تسریع در روند توسعه بخش کشاورزی و باغات شهرستان سامان در دستور کار قرار دارد.

پیرعلی تاکید کرد: بررسی‌های اولیه برای تشکیل و راه‌اندازی خانه خلاق شهرستان سامان انجام شده است و به‌زودی فعال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی