رفع موانع پرداخت تسهیلات بانکی در سیستان و بلوچستان به دستور رییس جمهور


رفع موانع پرداخت تسهیلات بانکی در سیستان و بلوچستان به دستور رییس جمهور

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از شرایط و ضوابط دست و پاگیر پرداخت تسهیلات بانک‌ها در این استان بر اساس دستور رییس جمهور و اصلاح شبکه بانکی و ابلاغیه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی رفع شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها که با موضوع پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی استان برگزار شد، اظهارداشت: بسیاری از پروژه‌های استان که تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند از مصوبات سفر رییس جمهور نشات می گیرند.

وی ادامه داد: مصوبات سفر رییس جمهور متمایز از همه اقدامات اجرایی و برنامه ریزی شده است که در توسعه سیستان و بلوچستان بسیار موثر خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی بانک‌های دولتی و غیر دولتی استان موظفند؛ منابع مربوط به حسابهای قرض الحسنه استان را صرفاً برای پرداخت وام قرض الحسنه در داخل مصرف و از پرداخت در خارج از این استان خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اهمیت فراوانی دارد زیرا اگر این تسهیلات تاخیر داشته باشد؛ دیگر پروژه با آن مبلغ برنامه‌ریزی‌شده جمع نخواهد شد لذا محاسبه میانگین زمان پرداخت بعد از تکمیل مدارک در دستور کار قرار گیرد.

مدرس خیابانی با اشاره به سرعت اجرای طرح جهاد آبرسانی ادامه داد: یک ماه از شروع طرح جهاد آبرسانی می‌گذرد و خوشبختانه این طرح در سیستان و بلوچستان ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر