اجرای طرح اصلاح اقتصادی نیازمند همراهی مردم و اصناف و بازاریان است


اجرای طرح اصلاح اقتصادی نیازمند همراهی مردم و اصناف و بازاریان است

قصرشیرین - ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: اجرای طرح عادلانه‌سازی پرداخت یارانه‌ها به منظور تحقق عدالت اجتماعی نیازمند همراهی مردم و اصناف و بازاریان با دولت است.

«صدرالله بابلی» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بازار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر تشدید بازرسی ها، افزود: بازرسی از بازار و کنترل قیمت‌ها در ادامه اجرای طرح عادلانه سازی پرداخت یارانه ها بصورت مستمر در شهرستان انجام می گیرد.

وی اظها کرد: در این راستا امروز با حضور تیم بازرسی و نظارت ستاد تنظیم بازار از فروشگاه‌های زنجیره ای و خبازی های سطح شهر بازدید شد که مسایل بهداشتی و قیمت گذاری کالاهای عرضه شده مورد بررسی قرارگرفت.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: بازدید و نظارت بر خبازی ها تشدید خواهد شد و ضمن برخورد با خبازی های متخلف از نانوایی‌های نمونه قدردانی می شود.

بابلی ادامه داد: گزارش هایی مبنی بر کمبود اقلام اساسی در فروشگاه ها دریافت شده بود که با حضور در چند فروشگاه زنجیره ای این موارد بررسی شد که مشکلی در خصوص کمبود کالا به خصوص مواد شوینده و روغن وجود نداشت.

وی با تاکیدبر لزوم همراهی اصناف و بازاریان با دولت و مردم گفت: مردم شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند و دولت در این راستا توان خود را بکار گرفته و برای اجرای کامل طرح عادلانه سازی پرداخت یارانه ها نیازمند همراهی اصناف و بازاریان و خود مردم است.

وی از مردم خواست در این وضعیت بیشتر هوای همدیگر را داشته باشند تا سختی های روزهای ابتدایی اجرای طرح سپری شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق