کتاب «در مه جا مانده‌ام» اثر شاعره کرمانشاهی منتشر شد


کتاب «در مه جا مانده‌ام» اثر شاعره کرمانشاهی منتشر شد

کرمانشاه - ایرنا- کتاب «در مه جا مانده‌ام» اثر «شمسی چاوشانی» شاعره کرمانشاهی توسط انتشارات حوزه مشق چاپ و و روانه بازار نشر شد.

این شاعره کرمانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قالب شعرهای این کتاب را شعر نو اعلام کرد و افزود: این کتاب در ۸۲ صفحه و قیمت روی جلد ۴۰ هزار تومان چاپ شده است.

چاوشانی افزود: تاکنون ۲ کتاب شعر دیگر شامل «رقص سیمرغ» و «پژواک قلم» در سال های قبل از بنده چاپ و روانه بازار نشر شده است.

شمسی چاوشانی متولد بهمن ۱۳۵۵ کرمانشاه است و در مورد ورودش به عالم شعر و شاعری گفت: از کودکی به شعر، رمان و نویسندگی علاقه زیادی داشتم و نوشته هایم از دوران راهنمایی جمع آوری کردم ولی حرفه‌ای نبود.

این شاعره کرمانشاهی در ادامه گفت: دوران دبیرستان یکبار نوشته هایم را به نشریه کرمانشاه بردم گفتن خوب نیست و قابل چاپ نمی باشد، همین باعث شد چند سالی از چاپ کردن آنها دلسرد شدم تا اینک در سال ۹۸ با پیشنهاد انتشارات حوزه مشق اولین مجموعه از نوشته های من چاپ شد که بیشتر کارهای دوران کودکی بود و آنها را زیاد تغییر ندادم از چند نشریه پیشنهاد برای چاپ داشتم ولی فعلاً با حوزه مشق کار کردم.

وی اضافه کرد: مجموعه شعر دیگری آماده چاپ دارم و به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...