تیم عملیاتی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به آبادان اعزام شد


تیم عملیاتی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به آبادان اعزام شد

یاسوج- ایرنا- رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم عملیاتی سه نفره برای کمک رسانی در حادثه متروپل آبادان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا جهانبخش وحدت نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی ریزش ساختمان متروپل آبادان در روز دوشنبه گذشته و کشته و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان، تیم اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به آبادان اعزام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ادامه آواربرداری و جست و جوی مصدومین احتمالی، این تیم به درخواست سازمان اورژانس کشور و به منظور انتقال تجربیات و مساعدت در مدیریت مصدومین و روند درمانی آن‌ها به محل حادثه در آبادان اعزام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تیم متشکل از سه نفر شامل "امیر پیغان" رئیس اداره عملیات، "محمدامین نیکویی" رییس اداره امور پایگاه های اورژانس استان و "سید حامد پاکبازی" مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستند.

بخشی از برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر روز دوشنبه هفته جاری دچار ریزش شد.تاکنون ۱۴ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین ۳۷ نفر مصدوم از آوار ساختمان متروپل خارج و به بیمارستان‌ها منتقل شدند که تعداد زیادی از آنها پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده اند.

امدادرسانان همچنان مشغول امداد رسانی و آواربرداری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !