بانک صنعت و معدن هفت هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه‌گذاری کرده است


بانک صنعت و معدن هفت هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه‌گذاری کرده است

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: این بانک هفت هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه‌گذاری کرده است و در حال حاضر 23پروژه بزرگ را در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی خرسندیان روز چهارشنبه در دیدار با استاندار لرستان و بازدید از برخی طرح های صنعتی استان افزود: بانک صنعت و معدن لرستان ۱۰۰ درصد تسهیلات حمایتی خود را به واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده و تاکنون ۲۳طرح بزرگ را مورد حمایت تسهیلاتی قرار داده است.

وی با بیان اینکه تاکنون زمینه اشتغالزایی بیش از ۲هزار و ۷۰۰ نفر توسط این بانک در لرستان ایجاد شده یا در حال انجام است، اظهار داشت: با توجه به سفر پارسال رییس‌جمهور به لرستان در سال گذشته ۶ طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک صنعت و معدن معرفی شده است.

خرسندیان یادآور شد: بانک صنعت و معدن لرستان ۱۰۰درصد تسهیلات مصوب را به واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده در حالیکه میانگین کشوری حدود ۶۵ تا ۸۵ درصد است.

وی همچنین خواستار همراهی استاندار لرستان در رابطه با وصول مطالبات بانکی شد و ادامه داد: بانک صنعت و معدن نسبت به صنایع زیرساختی تمرکز دارد و بیشتر در صنایع حوزه انرژی، نیروگاه ها و سیمان فعالیت اساسی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس