وجود 70 پروژه نیمه تمام در خوسف


وجود 70 پروژه نیمه تمام در خوسف

عباس زاده گفت: 70 پروژه نیمه تمام در شهرستان خوسف وجود دارد که برای تکمیل آن مدیران باید از کاهلی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علیرضا عباس زاده» امروز (4 خرداد) در جلسه بررسی مشکلات حوزه های عمرانی شهرستان خوسف با اشاره اقدامات انجام شده در شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر می توانیم بگوییم شهرستان خوسف 70 پروژه نیمه تمام دارد که می توانست هفت مورد باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در کنار تقدیر از پیگیری های انجام شده باید گفت اگر درست تر عمل می شد این 70 پروژه انجام شده بود و وارد 70 پروژه اولویت دار دیگر می شدیم، افزود: مدیران باید از کاهلی در خدمت به مردم بپرهیزند.

عباس زاده با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام است، افزود: از منظر اقتصاد مهندسی هرچه از بهره برداری پروژه های نیمه تمام بگذرد از زمان مفید پروژه می گذرد و ما از بهره برداری احداث پروژه دور می شویم و هزینه تمام شده بالا می رود.

وی ادامه داد: ما متاسفانه جزو کشورهایی هستیم که هزینه تمام شده خدمات دولتی بسیار بالا است و ضرر ده است به ویژه در پروژه های عمرانی این مهم ملموس است چراکه اعتبارات لازم پروژه ها به موقع اختصاص داده نمی شود و استهلاک پروژه بالا می رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امسال باید برای پروژه های عمرانی برنامه ریزی کنیم و مهمترین درخواست های شهرستان 31 مورد است که باید برای آن قدمی برداشت.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید سربازان عرصه کار و تلاش باشند، افزود: مدیری که به دنبال ریاست طلبی است ملعون است.

رنج خوسف از محرومیت شدید

در این جلسه «محمدعلی ایمانی» سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف دارای 16 هزار کیلومتر وسعت است، افزود: خوسف سومین شهرستان دارای پراکندگی بالای استان است که این وسعت و پراکندگی هزینه خدمت رسانی را افزایش می دهد اما از اعتبارات استانی مبلغ ناچیزی به دلیل جمعیت کم به شهرستان اختصاص داده می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات استانی 30 درصد یعنی 10 میلیارد تومان به همراه اوراق خزانه به شهرستان خوسف تخصیص یافت، ادامه داد: اگر استعدادهای شهرستان که به لحاظ معدنی روی گنج نشته است شکوفا شود، در جهت رونق استان و کشور بسیار تاثیرگذار است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: شهرستان خوسف در حال حاضر از محرومیت های شدید در رنج است که توجه مسئولان ملی و استانی را می طلبد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست