دیدار مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)


دیدار مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

مدیر کل پست منطقه جنوب استان تهران و هیأت همراه با حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، دیدار کردند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تقدیر از خدمات شایان پرسنل خدوم پست در ایام کرونا، اظهار داشت: در گذشته قبل از انقلاب فعالیت های پستی در کشور وضعیت مناسبی نداشت، اما به سبب وجود جوانان خدوم و با نشاط در مسئولیت های مختلف کشور و استفاده از این ظرفیت و توانمندی های این عزیزان، امروز شاهد خدمات فراوانی در حوزه پست و ارتباطات هستیم که این خدمات در دوران کرونا با توجه به افزایش تقاضاهای مردم، علیرغم سختی کار به خوبی و شایسته تحسین، انجام و عملیاتی شد.

وی با اشاره به وضعیت اسف بار علمی و آموزشی در سال های پیش از انقلاب، افزود: قبل از انقلاب، وضعیت علمی کشور در شرایط بغرنجی قرار داشت و شعار آن ها ما نمی توانیم بود؛ تلاش می کردند تا کشور به طور کامل به غرب وابسته شود لیکن پس از انقلاب شعار امام خمینی (قدس سره) ما می توانیم شد؛ امروز هم مقام معظم رهبری همین مسیر را می پیمایند و با حمایت از شرکت های دانش بنیان و نهضت علمی در کشور همگان را به پیمودن راه امام تا رسیدن به خودکفایی و قله های رفیع عزت مرتب تشویق می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر خاطرنشان ساخت: الکترونیکی کردن خدمات به ویژه در حوزه پست با توجه به تقاضای روزافزون مردمی در این حوزه و جغرافیای وسیع و گسترده مناطق پستی، بسیار مورد اهمیت است که به لطف خدا، دولت الکترونیک پیشرفت های مطلوبی داشته است. من بر این باورم که اگر هر فردی در هر منصبی امور محوله خویش را به درستی انجام دهد، کشور در اوج عظمت قرار خواهد گرفت.

در این دیدار، آقای محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های منطقه پستی جنوب استان تهران بر همکاری در همه زمینه ها با تولیت آستان مقدس تأکید و اعلام آمادگی کرد

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان