دیدار فرمانده پلیس فرودگاههای کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت


دیدار فرمانده پلیس فرودگاههای کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

فرمانده پلیس فرودگاههای کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و و درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام زائران به سرزمین وحی در حج 1401 و اعتاب مقدسه گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به نزدیک شدن به عملیات حج تمتع، سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاههای کشور امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار سرهنگ عقیلی به اقدامات و برنامه های پلیس فرودگاههای کشور برای اعزام زائران در حج پیش رو از ایستگاههای پروازی به سرزمین وحی و همچنین عتبات عالیات و سوریه اشاره کرد و برلزوم اطلاع رسانی، آگاه سازی و فرهنگ سازی برای تسهیل در فرآیند زائران کاروان های زیارتی تاکید نمود.
سرهنگ عقیلی همچنین اقدامات بخش های مختلف را برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران به سرزمین وحی در حج 1401 تشریح کرد.
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز دراین دیدار ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعطیلی دو ساله حج بدلیل شیوع کرونا، با پیش بینی امکانات لازم زمینه تسهیل اعزام زائران فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به ارتباط پلیس فرودگاه با زائران سفرهای زیارتی، خواستار حفظ حرمت و کرامت زائران بیت الله الحرام شد و گفت:
هم افزایی دستگاهها و نهادهای فعال در ایستگاههای پروازی در انجام ماموریت های محوله و مبارزه هوشمندانه می تواند به افزایش رضایمندی در میان زائران و مسافران سفرهای خارجی منجر شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟