تنها 3 مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند


تنها 3 مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر تنها سه مصدوم حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.

ایسنا: دکتر محمد محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی بیمارستان‌های آبادان برای پذیرش مصدومان در حال آماده‌باش هستند و یک بیمارستان در خرمشهر نیز به عنوان پشتیبان آماده شده است؛ ضمن اینکه بیمارستان‌های شهر اهواز نیز در حال آماده‌باش هستند تا پذیرای مصدومان احتمالی این حادثه باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همکاران اورژانس از دقایق ابتدایی وقوع حادثه در محل حضور داشتند و مصدومان را به نزدیکترین بیمارستان‌ها یعنی شهید بهشتی، امام خمینی(ره) و ۱۷ شهریور منتقل کردند.

محمدی با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر مصدومان با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند، افزود: در حال حاضر تنها سه مصدوم در بیمارستان هستند که دو نفر از آن‌ها با حال خوب در بخش عادی حضور دارند و یک نفر دیگر نیز بعد از عمل جراحی هم‌اکنون در وضعیت پایدار در بخش مراقبت‌های ویژه قلب بستری است و شرایط وی نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و سرویس‌های مختلف مدیریت می‌شود.

وی گفت: بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها مشکل خاص ندارند و امیدواریم آمار تلفات افزایش نیابد. با اقدامات انجام شده مشکل خاصی در زمینه انتقال و درمان مصدومان این حادثه وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: برای رعایت جوانب احتیاط، حضور عوامل اورژانس کشور را از شهرها و استان‌های همجوار شاهد هستیم و در حاضر ۵۰ آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس ‌آمبولانس و دو فروند بالگرد در منطقه در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: در بیمارستان‌ها نیز متخصصان مختلف به ویژه در رشته‌های جراحی، جراحی اعصاب، زنان و طب اورژانس هر گونه انتقال مصدومان حادثه را مدیریت می‌‎کنند تا گوشه‌ای از دردهای مردم عزیز آبادان تسکین یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی