یکی از تصاویر رنگی را انتخاب کنید تا شخصیت شما مشخص شود!


یکی از تصاویر رنگی را انتخاب کنید تا شخصیت شما مشخص شود!

ماندالا یک موضوع هنری است که عمدتاً از هنر بودیسم تانتریک گرفته شده است. نام او به معنای دایره زندگی، کل جهان، دایره مقدس است - دایره نماد هماهنگی و کمال است.

شکل اصلی ماندالا از دایره ای با مربع های حکاکی شده تشکیل شده است که در آن اضلاع به سمت نقاط اصلی قرار دارند. نماد ماندالا تقریباً در تمام فرهنگ های جهان وجود دارد. از 6 ماندالای زیر، یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. آنها نمایانگر جنبه متافیزیکی تفکر شرقی هستند و می توانند چیزهای زیادی درباره خودمان به ما بگویند. هر کدام از آنها معنای پنهان خود را دارند. یکی را انتخاب کنید که برای شما جذاب ترین به نظر می رسد و ببینید چه چیزی شما را خاص می کند.

یکی از تصاویر رنگی را انتخاب کنید تا شخصیت شما مشخص شود!

1. احساس عدالت این ماندالا نشان دهنده فداکاری شما در تحقق هر یک از رویاهایتان است. در عین حال، شما فردی درستکار هستید که نمی توانید نسبت به کسی بی وفایی باشید یا نگرش نادرست و بدی داشته باشید. توانایی های خود را بشناسید و به آن ایمان داشته باشید و همیشه آماده کمک به دیگران برای رسیدن به آنچه می خواهند باشد.

2. مهربانی به دلیل رفتار دوستانه و توانایی شما در مشاوره و حفظ اسرار، شما از آن دسته افرادی هستید که همه به دنبال آن هستند و به آنها اعتماد دارند. در نتیجه همیشه در محاصره دوستان و افراد خوب قرار دارد. این نقطه قوت اصلی شما و کیفیتی است که آن را جذاب می کند.

3. جسارت این ماندالا تاکید می کند که شما حاضرید هر کاری که ممکن است برای تحقق رویاهای خود انجام دهید. شما با اعتماد به نفس، شجاع هستید و از ریسک کردن در زندگی حرفه ای، عاطفی و عاطفی خود نمی ترسید.

4. کاریزما ماندالای چهارم در این تست سبک زندگی کاریزماتیک شما را تقویت می کند. استعداد استثنایی شما افراد زیادی را جذب می کند، اما همچنین نماد تخیل شماست، استعداد خوشحال کردن حتی کسانی که در مورد شما بد فکر می کنند. این ویژگی همچنین می تواند درها را در همه زمینه ها به روی شما باز کند.

5. نوع دوستی انتخاب این ماندالا به این معنی است که هرگز از نگرانی در مورد خواسته ها و رفاه افرادی که با آنها در ارتباط هستید دست نکشید. شما اغلب به دیگران نیکی می کنید و به این فکر می کنید که چگونه آنها را شادتر کنید.

6. صداقت صداقت شگفت انگیزترین ویژگی شماست. شما می‌دانید که این یکی از فضیلت‌های اصلی هر فردی است، بنابراین قدر آن را می‌دانید و روزانه آن را تمرین می‌کنید. تبریک میگم شما انسانی با صداقت و مهربان هستید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد