آزمایشگاه‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تجمیع شد


آزمایشگاه‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تجمیع شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تجمیع آزمایشگاه‌های مراکز درمانی این نهاد در استان خبر داد و گفت: نمونه‌گیری از بیماران در مراکز ارجاع‌دهنده و ارسال پاسخ آزمایشات از مرکز ارجاع گیرنده شهرکرد انجام می‌گیرد.

مصطفی فلاحی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح تجمیع بیمارستان و مراکز تابعه دیگر نیاز نیست پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در تمامی مراکز درمانی مستقر شود بلکه می‌توان در یک آزمایشگاه در یک مرکز تخصصی جامع تجهیزات پیشرفته خریداری کرد و نمونه‌گیری در سایر مراکز انجام شود.

وی ادامه داد: در مرکز پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد جامع تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نصب و بکارگیری شده است نمونه‌گیری در مراکز همچون بروجن، لردگان، فارسان انجام می شود و تحلیل و آنالیز نمونه‌ها در پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد انجام می‌شود و پاسخ آزمایشات به دست بیماران می‌رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:در سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۰ هزار آزمایش تخصصی به‌صورت متمرکز در پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد در راستای حصول دسترسی عادلانه به امکانات درمانی، آزمایشات تخصصی و هورمونی ارسالی از آزمایشگاه‌های مراکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی بصورت متمرکز در مرکز استان انجام شد.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفر بیمه شده سازمان حدود نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا