رییس سازمان غذا و دارو: متخصصان ایرانی در تولید واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند


رییس سازمان غذا و دارو: متخصصان ایرانی در تولید واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان غذا و دارو گفت: متخصصان ایرانی در تولید انواع داروها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند و عملکرد درخشان خادمان حوزه سلامت از جمله فعالان عرصه غذا و دارو تجلیل مقام معظم رهبری را به همراه داشت.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر بهرام دارایی روز چهارشنبه در اجلاس مدیران و معاونان سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور افزود: ما می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی خودمان به بهترین افتخارات دست یابیم و متخصصان ایرانی در تولید انواع داروها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند و با وجود شرایط بسیار سخت تحریمی نشان دادند که ایرانی‌ها در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکردها را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در بحث نسخ دارویی با الکترونیکی شدن نسخه‌ها نتایج بهتری را به نسبت گذشته شاهد هستیم و همگام با پیشرفت در پرونده‌های الکترونیک، بحث نسخه نویسی الکترونیک هم با پیشرفت خوبی همراه شده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوره مدیریتی کنونی سازمان غذا و دارو بر مجموعه‌های مختلف فعال در حوزه غذا و دارو نظارت جدی تری اعمال می شود و در کنار آن با سودجویان این عرصه به‌طور قانونی برخورد می‌کنیم و در این خصوص معاونان غذا و دارو در دانشگاه‌ها نقشی کلیدی برعهده دارند تا با کسانی که تخطی می‌کنند برخورد قانونی صورت پذیرد.

گردهمایی معاونان غذا و دارو در دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور امروز چهارم خرداد ماه به میزبانی مشهد در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی این شهر آغاز به کار کرد و فردا پنجم خرداد ماه نیز ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم