اعتبارات اشتغال مددجویان در سیستان‌ و بلوچستان 3 برابر افزایش یافته است


اعتبارات اشتغال مددجویان در سیستان‌ و بلوچستان 3 برابر افزایش یافته است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات اشتغال مددجویان استان در سالجاری، سه برابر رقم سال گذشته است که نشان از توجه ویژه مسوولان امر به بحث اشتغال مددجویان دارد.

سیدمهدی عبادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تعداد فرصت شغلی تعهد سیستان و بلوچستان در سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۶۷ نفر بود که ۱۲۶ درصد، تحقق برنامه را در این قسمت داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که اجرا کردیم براساس نوع طرح، شامل حمل و نقل ۲ درصد، خدمات ۲۸ درصد، دامپروری ۳۰ درصد، صنایع دستی ۲۹ درصد، شیلات یک درصد، صنعتی و کارگاهی یک درصد و کشاورزی نیز ۹ درصد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتباری که ما در بند ب تبصره ۱۶ داشتیم، ۴۰۸ میلیارد تومان بود که ۴۰۴ میلیارد تومان جذب منابع داشتیم؛ بالاترین درصد جذب منابع را هم سه شهرستان دلگان، هیرمند و شهر علی‌اکبر داشته‌اند.

وی بیان کرد: از میان بانک‌های عامل نیز بانک ملی با ۱۰۳ درصد، بالاترین جذب را داشت و پس از آن بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند.

عبادی اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان ۲۱۰ راهبر شغلی ما از چهار هزار و ۳۲۹ مددجو حمایت می‌کنند، که اگر حمایت صورت گیرد، قطعا این آمادگی داریم را که امسال راهبری شغلی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو