اعزام دونده کردستانی به کشور آذربایجان و چند خبر ورزشی دیگر


اعزام دونده کردستانی به کشور آذربایجان و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- اعزام بانوی دو و میدانی کار کردستانی به کشور جمهوری آذربایجان، دعوت پینگ پنگ باز سنندجی به اردوی مشترک تیم های ملی تنیس روی میز ایران و قطر و دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان جوانان کشور، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، «کژان رستمی» بانوی ورزشکار کردستانی جهت شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی که به میزبانی کشور آذربایجان برگزار می شود، امروز(چهارشنبه) همراه با تیم ملی بانوان کشور عازم شهر باکو محل برگزاری این مسابقات شد.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با ترکیب پریچهر شاهی، سارینا ساعدی، کژان رستمی و ساناز امیری پور شرکت کرده است و لیلا ابراهیمی به عنوان سرمربی و حسین فهیمی نیز به عنوان سرپرست، تیم ایران را در این رویداد بین‌المللی همراهی می‌کنند.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی آذربایجان روزهای پنجم و ششم خرداد ماه به میزبانی شهر باکو برگزار خواهد شد.

دعوت پینگ پنگ باز کردستانی به اردوی مشترک تیم‌های ملی ایران و قطر

کادر فنی فدراسیون تنیس روی میز کشور اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی مشترک ایران و قطر را اعلام کرده که «پاکزاد رحیمیان» پینگ پنگ باز شایسته کردستانی نیز در این لیست است.

براساس اعلام فدراسیون هشت بازیکن به این اردو فراخوانده شده اند که تمرینات خود را از روز ۲۵ خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در آکادمی تنیس روی میز "امیر احتشام زاده" تهران برگزار خواهند کرد.

بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان جوانان دعوت شد

دومین مرحله از تمرینات آمادگی تیم ملی هندبال بانوان رده سنی جوانان کشور از روز هفتم خرداد به میزبانی تهران آغاز می شود و ۱۹ هندبالیست به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده و تمرینات آمادگی خود را به مدت یک هفته در سالن ورزشی فدراسیون هندبال برگزار خواهند کرد.

«نگین رحمانی» بانوی شایسته کردستانی نیز با دعوت کادر فنی فدراسیون هندبال به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان فراخوانده شده است.

تیم ملی هندبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی کشور اسلوونی آماده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک