مهلت نام نویسی مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 


مهلت نام نویسی مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 خردادماه 1401 آخرین مهلت نام نویسی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در این استان است. 

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی این دوره از مسابقات از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات به ‌صورت منطقه ‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و بین ‌المللی در ۲ بخش مردان و زنان رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار می ‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشته های این دوره از مسابقات شامل حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: رشته حفظ ۲۰ جزء برای مردان و زنان تا مرحله کشوری و رشته های حفظ ۱۰ و پنج جزء نیز برای هر ۲ گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

وی ابراز داشت: رشته اذان نیز همچون دوره ‌های قبلی ویژه مردان بوده که در مراحل استانی و کشوری برگزار می ‌شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: رشته ‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش مردان و زنان در مرحله استانی و کشوری این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: رشته ‌های تفسیر عمومی قرآن کریم و ترجمه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در بخش مردان و زنان در مراحل استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری این دوره از مسابقات برگزار می شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی افزود: فعالان قرآنی مرد و زن بالای ۱۸ سال کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این دوره از مسابقات هستند می توانند تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت ملی به نشانی اینترنتی www.quraniran.ir در رشته ‌های مورد نظر خود نام نویسی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند