خیز ناکام دلار صرافی به سمت کانال 26 هزار


خیز ناکام دلار صرافی به سمت کانال 26 هزار

قیمت دلار صرافی امروز برای فتح کانال 26 هزار تومان خیز برداشت، اما از رسیدن به آن ناکام ماند. قیمت سکه هم بر خلاف قیمت طلا صعود را تجربه کرد.

خیز ناکام دلار صرافی به سمت کانال 26 هزار
قیمت فروش دلار صرافی ملی در شروع معاملات امروز چهارشنبه ۴ خرداد ماه به سمت کانال ۲۶ هزار تومان خیز برداشت. اسکناس آمریکایی در صرافی ملی صبح امروز با ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان معامله شد که نسبت به روز سه شنبه ۸۴ تومان بالاتر بود. دلار صرافی قبل از ظهر امروز دوباره رشد کرد و به ۲۵ هزار و ۹۵۷ تومان رسید، اما در ظهر امروز از سرعت رشد آن کاسته شد و قیمت دلار از رسیدن به کانال ۲۶ هزار تومان ناکام ماند.

نرخ فروش دلار بر روی ۲۵ هزار و ۸۶۵ توان قرار گرفت که در مقایسه با روز قبل ۱۷ تومان رشد را نشان می‌دهد.

افت اندک قیمت دلار متشکل
نرخ دلار متشکل در شروع معاملات نقدی امروز ۲۵ هزار و ۷۹۷ تومان بود که نسبت به دیروز ۷۷ تومان رشد را نشان می‌دهد. در ادامه معاملات دلار متشکل به بالای ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید، اما در ظهر امروز نرخ دلار متشکل ۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۴۰ تومان افت کرده بود.

قیمت طلا افت کرد/ سکه صعودی شد
قیمت اونس طلا ظهر امروز بیش از ۸ دلار پایین آمد و با ۱۸۵۷ دلار به فروش رسید.

در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار تقریبا ۱ هزار و ۴۰۰ تومان از دیروز ارزان‌تر بود و با ۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

سکه بازان هم در ساعات اولیه معاملات نقدی امروز به سمت فتح مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت کردند و فلز زرد رنگ داخلی تا ۱۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان پیش رفت، اما در نیمه ظهر قیمت سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۵۵ هزار تومان صعود را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو