استاندار چهارمحال و بختیاری: 700 میلیارد ریال برای رفع مشکلات منظریه اختصاص یافت


استاندار چهارمحال و بختیاری: 700 میلیارد ریال برای رفع مشکلات منظریه اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت رفع موانع و مشکلات مناطق مختلف استان گفت: برای رفع مشکلات مردم منظریه در شهرکرد در 700 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مبلغ به‌منظور رفع مشکلات زیرساختی منظریه شامل جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی، آسفالت معابر و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ورودی شهرک صنعتی شهرکرد به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز در استان نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح با هدف کاهش تصادفات است.

حیدری تصریح کرد: ۷۰ درصد هزینه مورد نیاز برای احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد از محل اعتبارات راه و شهرسازی و بقیه از ردیف اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.

وی همکاری و هم‌افزایی را از راه‌های اصلی رفع مشکلات دانست و یادآور شد: بسیج امکانات و ماشین‌آلات با هدف کاهش هزینه‌ها و رفع مشکلات کنونی با تصمیم‌گیری‌های ساده قابل انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسائل مهم و کلان بایستی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و مشکلات جزیی مانند تامین آب، برق و سایر زیرساخت‌ها باید در کمیته‌های تخصصی طرح شود.

وی بخش خصوصی، دولت و کارآفرینان را سه ضلع مثلث رونق تولید دانست و گفت: انسجام و هماهنگی بین‌بخشی باعث رونق اقتصادی در استان می‌شود.

حیدری کاغذبازی اداری را باعث کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران اعلام و تاکید کرد: شناسایی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت را ضروری برشمرد و افزود: افزایش بازدهی و بهره‌وری، راه‌اندازی واحدهای دانش‌بنیان و رونق صادرات از مزیت‌های تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به‌شمار می‌رود.

حیدری به مشکلات تامین آب در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: تامین آب پایدار برای آشامیدنی، صنعت و کشاورزی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت