تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای دام و طیور البرز اختصاص می یابد


تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای دام و طیور البرز اختصاص می یابد

کرج - ایرنا - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، واحدهای پرورش دام و طیور این استان با پرداخت تسهیلات ویژه مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد افزود: استان البرز رکورد دار تولید در حوزه تولیدات دامی در کشور است و با تمام توان برای تداوم و افزایش تولید تلاش خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اصلاح قیمت نهاده‌های دامی، به منظور حمایت از دامداران و مرغداران استان و حفظ ثبات و تداوم تولید شیرخام، گوشت، مرغ و تخم مرغ، تسهیلات سرمایه در گردش با سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد ، برای تأمین نقدینگی به واحدهای تولیدی دام و طیور اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرزتصریح کرد: شعب عامل بانک کشاورزی در استان آماده پرداخت تسهیلات مذکور به تولیدکنندگان استان هستند و متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه سیتا به نشانی cita.maj.ir درخواست خود را ثبت نمایند و پس از ثبت نام از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها به شعب بانک کشاورزی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور، مانع‌زدایی شده است؛ افزود: مطابق تأکید مقام عالی وزارت برای سهولت امر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور، تمامی موانع به وسیله بانک مرکزی برطرف شده است و کلیه دامداران و مرغداران فعال استان می توانند از تسهیلات مذکور بهرمند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر