کشف انباری پُراز احتکار لوازم خانگی


کشف انباری پُراز احتکار لوازم خانگی

رکنا:جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 809 دستگاه انواع لوازم خانگی ایرانی احتکار شده به ارزش 120 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش رکنا از افهان،سردار" محمدرضا هاشمی فر" بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یکی از انبارهای شهرستان اصفهان موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت،معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در این عملیات ۸۰۹ دستگاه انواع لوازم خانگی ایرانی شامل یخچال، اجاق گاز و ماشین لباسشویی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با بررسی انجام شده مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبار ها به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده است که در همین راستا کلیه اقلام با هماهنگی با مرجع قضایی به جرم احتکار توقیف شد.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اظهار داشت: برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و گزارش های خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد .

اصفهان -بهمن راعی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام