جشنواره دانشجویی ایده‌های برتر در قم آغاز به کرد


جشنواره دانشجویی ایده‌های برتر در قم آغاز به کرد

قم - ایرنا - همزمان با چهلمین سالروز فتح خرمشهر جشنواره دانشجویی ایده‌های فنی و مهندسی با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و برخی مسئولان استانداری قم افتتاح شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از روابط عمومی دانشکده فارابی دانشگاه تهران در قم، رئیس دانشکده فارابی دانشگاه تهران طی سخنانی جشنواره فوق را به منزله خرمشهرهایی دانست که طبق نظر رهبر معظم انقلاب باید آنها را فتح کرد.

همچنین رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم نیز با بیان برخی از ایده.های فناورانه بیان داشت: این جشنواره، بستری برای دریافت ایده‌های دانشجویی در حوزه علوم مهندسی است و دانشگاه باید بتواند هسته‌های دانشجویی را تشکیل بدهد و بستری برای حمایت از این هسته‌ها در جهت تحقق شعار سال ایجاد کند.

سید محمد حسین دهناد با بیان برخی از دستاوردهای شورای اسلامی شهر قم افزود: شورای شهر آماده حمایت از ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری می‌باشد.

عباس کاویانی معاونت علمی سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) قم نیز با اشاره به برخی حمایت‌هایی که در طول این چند سال از ایده‌های علمی توسط سپاه پاسداران صورت گرفته افزود: سیاست ما حمایت از این طرح‌هاست.

بنابر این گزارش کلیه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ۲ سال گذشته دانشگاه‌های قم تا سی و یکم مردادماه فرصت دارند برای ثبت ایده خود به http://www.qomstp.ir/techidea/
مراجعه کنند.

این جشنواره هفته نخست مهرماه به کار خود پایان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403