ترافیک در محورهای هراز و چالوس سنگین است


ترافیک در محورهای هراز و چالوس سنگین است

به گزارش «دنیای سفر» امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت تردد جاده های کشور در روز چهارشنبه، چهارم خردادماه را تشریح کرد. معصومی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های سه راهی دیزین و سیاه بیشه ترافیک سنگین...

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و چالوس و بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت تردد جاده های کشور در روز چهارشنبه، چهارم خردادماه را تشریح کرد.

معصومی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های سه راهی دیزین و سیاه بیشه ترافیک سنگین برقرار است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل شماره یک نیز گزارش شده است.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت، مسیر رفت و برگشت تردد روان جریان دارد و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

معصومی درباره وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز گفت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین بوده و برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان با بارش باران همراه است.

وی افزود: وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های کردستان، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان گزارش شده است.

معصومی محور مسدود شریانی را ریگان - ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی را سی سخت - پادنا، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی