لیست غذا با کالباس


کالباس محصولی از جنس گوشت و خانواده بزرگ سوسیس‌ها است. معمولاً به صورت برش خورده و ورق‌های نازک به فروش می‌رسد و در انواع مختلف بوقلمون، خوک، مرغ و قارچ، خشک و گوشت و حتی گیاهی موجود است. کالباس یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مواد غذایی است که در هر موقعیت و به جای … نوشته لیست غذا با کالباس...

لیست غذا با کالباس

کالباس محصولی از جنس گوشت و خانواده بزرگ سوسیس‌ها است. معمولاً به صورت برش خورده و ورق‌های نازک به فروش می‌رسد و در انواع مختلف بوقلمون، خوک، مرغ و قارچ، خشک و گوشت و حتی گیاهی موجود است. کالباس یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مواد غذایی است که در هر موقعیت و به جای هر وعده غذایی روزانه می‌توان مصرف کرد. انواع فینگر فود با کالباس هم یک گزینه مناسب برای مهمانی است.

در این مطلب کوتاه سعی کرده‌ایم تا لیستی از غذاهایی که می‌توانید با کالباس تهیه کنید به صورت خلاصه با شما در میان بگذاریم.

سالادهایی که می‌توانند یک وعده غذایی کامل باشند

آنچه کمتر به آن پرداخته شده، سالادهایی است که با کالباس درست می‌شوند. کالباس می‌تواند یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی در سالادهای ما باشد. در زیر چند نمونه سالاد با مواد اولیه شامل کالباس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سالاد الویه با کالباس که به اصطلاح سالاد با سه ماده غذایی اصلی شامل مرغ و کالباس، سیب زمینی آبپز و سس مایونز درست می‌شود.
  • سالاد ماکارونی نیز سالادی ساده و شناخته شده است. این سالاد با پاستا، خیارشور، کالباس، نخود فرنگی و ذرت و سس مایونز تهیه می‌شود.
  • سالاد سیب زمینی از سیب زمینی آبپز مکعبی کوچک، سبزیجات شامل ذرت، نخود فرنگی و هویج، خیارشور، پیازچه و سس مایونز همراه با شوید خشک بسیار تشکیل می‌شود.
  • سالاد کلم و کالباس شامل کالباس، کلم قرمز، ذرت، پیازچه، خیارشور و سیب زمینی آبپز نگینی خرد شده است. سس این سالاد نیز ترکیبی از مایونز و لیموترش و… است.
  • سالاد با کالباس و قارچ سالادی است که از قارچ، هویج رنده، نخود فرنگی، جعفری و فلفل دلمه خرد شده، خیارشور و بادام هندی و نیم پیمانه کالباس خرد شده تشکیل می‌شود.

لیست غذا با کالباس

پاستاهایی که با کالباس یا بیکن درست می‌‎شوند

پاستا غذایی کاملاً سیرکننده است که می‌توانید در مهمانی‌هایتان نیز استفاده کنید. همچنین طرز تهیه ساده‌ای دارند که برای وعده‌های غذایی در کمترین فرصت ممکن، به کار ما می‌آیند.

  • اسپاگتی کربنارا یک اسپاگتی بسیار معروف ایتالیایی است. این اسپاگتی از ترکیب تخم مرغ، پنیر پارمیژان، کالباس بیکن گوشت و رشته‌های ماکارونی تشکیل می‌شود.
  • پاستای آلفردو با کالباس یکی دیگر از پاستاهای محبوب با مواد اولیه کالباس است. سس این پاستا مثل آلفردوی اصلی همان سس بشامل و قارچ با سیر فراوان است.
  • پاستای پخته شده، شامل کالباس، ذرت و نخود سبز، قارچ و پاستای صدفی است. روی این پاستا پنیر پیتزا و سس فرانسوی ریخته می‌شود و در فر قرار می‌گیرد.

لیست غذا با کالباس

ساندویچ‌ها و پنینی‌ها

پنینی‌ها و ساندویچ‌ها با نان تست و سبوس یکی دیگر از غذاهایی است که با کالباس و فرآورده‌هایی از این قبیل درست می‌شوند. طرز تهیه این ساندویچ‌ها بسیار راحت است و برای بردن سر کار و بیرون از منزل نیز مناسب هستند.

  • تست بیکن، قارچ و پینر گودا که در بین دو یا سه نان تست قرار می‌گیرد، یک پنینی معرکه است! سس لابه‌لای این تست‌ها ترکیبی از پنیر لبنه، مایونز و سس خردل است.
  • ساندویچ کالباس و خیارشور و کاهو نیز یکی از معروف‌ترین ساندویچ‌ها است. سس این ساندویچ سس فرانسوی و مایونز فراوان است.
  • تست ریحان، کالباس، پنیر لبنه یک تست راحت و ساده است.
  • پنینی کالباس بوقلمون، اسفناج، سس و پنیر پستو نیز یکی از پرطرفداترین پنینی‌ها است.

لینک منبع: https://mag.snapp.express/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر