اولین دوره آزمون مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری برگزار می‌شود


اولین دوره آزمون مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری برگزار می‌شود

عصر اعتبار- اولین دوره آزمون گواهینامه مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری در راستای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی 23 خردادماه ‌برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو ابلاغ بخشنامه عناوین گواهینامه‌های حرفه‌ای به عنوان یکی از شرایط تخصصی مورد نیاز برای داوطلبان تصدی سمت مدیریتی در مؤسسات اعتباری، به اطلاع می رساند؛ طبق هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذی‌ربط، مقرر است اولین دوره آزمون مربوط به "گواهینامه مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری" روز ‏دوشنبه مورخ 1401.03.21 رأس ساعت 9:00 صبح در محل مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نشانی خیابان پاسداران، ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195، ‌برگزار شود.

در این رابطه لازم است، داوطلبان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ 01401.03.01 لغایت 1401.03.21 جهت تکمیل فرم مشخصات و از تاریخ 1401.03.21 برای دریافت کارت ورود به جلسه با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://azmoon.ibi.ac.ir/main اقدامات لازم را به عمل آورند.

همچنین خاطرنشان می‌سازد مقرر شده است پس از آزمون فوق، آزمون مربوط به سایر گواهینامه‌های حرفه‌ای بانکداری به طور ماهانه از تیرماه سال جاری و هر ماه یک آزمون با ترتیب «گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی»، «گواهینامه اصول بانکداری 1»، «گواهینامه اصول بانکداری 2»، «گواهینامه حسابرسی داخلی مؤسسات اعتباری» و «گواهینامه مدیریت فن‌آوری اطلاعات مؤسسات اعتباری» برگزار شود. بدیهی است زمان دقیق برگزاری آزمون‌های اشاره شده متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، بانک مرکزی در اواخر فروردین ماه سالجاری در بخشنامه ای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را موکول به شرکت در آزمون‌های مربوط و اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای اعلام و آن را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟