حمایت از صنعت سیمان در خراسان رضوی با همکاری متولیان انرژی میسر است


حمایت از صنعت سیمان در خراسان رضوی با همکاری متولیان انرژی میسر است

مشهد-ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حمایت از صنعت سیمان با رویکرد کمک به کاهش قیمت تمام‌شده آن با همکاری دستگاههای ذیربط و متولی حوزه انرژی مانند برق و گاز میسر است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، امیر رضا رجبی در نشستی با هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری شرکتهای سیمان شرق افزود: در این راستا کاهش هزینه حمل و نقل در قیمت تمام شده تولید سیمان تاثیر قابل توجهی دارد و در تلاش هستیم هزینه‌های این بخش را کاهش دهیم.

وی خراسان رضوی را یکی از قطب‌های تولید و صادرات سیمان ذکر و بیان کرد: هم‌اکنون هفت کارخانه سیمان با ظرفیت تولید ۸.۲ میلیون تن و یکهزار و ۵۰۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان فعال است که این کارخانه‌ها در سال گذشته ۵۵۶ هزار تن سیمان به ارزش ۱۶ میلیون دلار را به کشورهای آسیای میانه و افغانستان صادر کردند.

در این نشست مشکلات شرکتهای سیمان شرق با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکتهای گاز و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین مدیران حوزه بازرسی مورد بررسی قرار گرفت.

گروه سرمایه‌گذاری سیمان شرق دارای معادن غنی تامین مواد اولیه تولید، شرکت‌های تولید سیمان پرتلند، سیمان سفید، فرآورده‌های بتنی، شن‌شویی، آهک و همچنین ابزار حمل و نقل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...