استاندار فارس: خیرین از جوانان با استعداد که مشکلات مالی دارند بیشتر حمایت کنند


استاندار فارس: خیرین از جوانان با استعداد که مشکلات مالی دارند بیشتر حمایت کنند

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به پیشگامی شیراز در راه اندازی مجمع خیرین گفت: مجمع خیرین در عرصه های مختلف نقش اساسی در جهت دهی به فعالیت ها و اقدامات خیرین دارد.خیرین باید از جوانان با استعداد که به لحاظ مشکلات مالی و اقتصادی نمی‌توانند استعدادهای خود را بروز دهند بیشتر حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز چهارشنبه در پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور در شیراز افزود: تا قبل از راه اندازی مجمع خیرین تامین سلامت، در زمینه بهره گیری از ظرفیت و توان خیرین در این عرصه با مشکلات و موانعی مواجه بودیم که این مجمع به حل و فصل این مشکلات و شناسایی و معرفی اولویت های اصلی مورد نیاز برای حمایت خیرین کمک بسیاری کرد.

او ادامه داد: همچنین مجمع کمک خواهد کرد که خیرین هیچگاه فراموش نشوند و همواره مورد تکریم و تقدیر قرار گیرند.

وی با اشاره به اهداف خیر خواهانه بنیاد حامیان علم و فناوری ایران همانند مجمع نخبگان افزود: مدیریت ارشد استان فارس با توجه به توانمندی دانشگاه های این استان که آمادگی حل مشکلات کشور را به سهم خود دارند، آماده هرگونه همکاری با این بنیاد است.

استاندار فارس در خصوص تشکیل مجمع خیرین نخبه پرور هم گفت: این مجمع نیز با هدف حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در زمینه اشتغال و استفاده از توانمندی های آنها تشکیل شده که در کنار سایر مجامع به توسعه و پیشرفت کشور و استان کمک خواهد کرد.

ایمانیه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بزرگترین رسالت خود را حمایت از جوانان با استعدادی که به دلیل مسائل و مشکلات مختلفی نمی‌توانند توانمندی خود را بروز دهند می دانم و از آنها حمایت کامل خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403