تهران در دومین روز غبار


تهران در دومین روز غبار

شاخص‌ها امروز هم درشرایط خطربود وعدد 368 را در ساعات منتهی به ظهر نشان می‌داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دو روزی است که میزان غلظت آلاینده‌ها ناشی از وجود ریزگرد‌ها درشهر نفسی برای شهروندان نگذاشته است، شهروندانی که برخی از آن‌ها بی توجه به تعطیلی در خیابان‌های شهر بودند وزمانی که از آن‌ها می‌پرسیدیم چرا ماسک ندارید واینکه در شرایط خطرناک بیرون از خانه هستید؟ پاسخ می‌دادند که، چون خلوت بود ترجیح دادیم تا کارهایمان را انجام دهیم.

اما دراین بین برخی پایشان به اورژانس‌های مستقر در سطح شهر کشانده شده بود وبا تنگی نفس، سردرد وسرگیجه وقلب درد به اورژانس مراجه کرده بودند تا شرایط حیاتی آن‌ها را رصد کنند.

باتوجه به وضعیت آلودگی هوا این افردا برای سلامتی خود چه اقداماتی انجام دهند که کیوان صیدی تکنسین فوریت‌های پزشکی گفت:اکثرافرادی که به مامراجعه میکنند تنگی نفس، قلب درد، سرگیجه، حالت تهوع وسردرد دارند لذا برای حفظ سلامتی شان سوپ گرم، آبمیوه ومایعات بنوشند وتاجایی که ممکن است درخانه بمانند.

بااین اوصاف وضعیت هوای پایتخت در روز‌های آینده به چه صورت خواهد بود؟ فرشید باباخانی معاون شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد:از صبح امروز غلظت الاینده‌ها رو کاهش است وتا پایان امروز الودگی هوا از استان تهران می‌رود وفردا وضعیت بهتری خواهیم داشت.

شهروندان برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از ریزگرد‌ها زمانی که بیرون ازمنزل هستند ازماسک استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق