کلنگ زنی 30 پروژه آبرسانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر


کلنگ زنی 30 پروژه آبرسانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

ناصر بهروز گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با محوریت سپاه شهرستان جیرفت 30 پروژه آبرسانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

ناصر بهروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با محوریت سپاه شهرستان جیرفت ۳۰ پروژه آبرسانی کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در این باره، افزود: این تعداد پروژه، از سری پروژه های آبرسانی مرد میدان است که عملیات اجرایی آن در مناطق محروم روستایی این شهرستان آغاز شده و ان شالله تا پایان ۶ ماهه نخست سال جاری به بهره برداری می رسند.
وی بیان کرد: در راستای اجرای این ۳۰ پروژه، بیش از ۱۴۶ کیلومتر متر لوله گذاری، تجهیز چاه، انتقال آب به مخزن و شبکه داخلی روستا انجام می شود.
بهروز ابراز کرد: تامین لوله و اتصالات توسط ابراهیمی از واقفین انجام می شود و بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار از سوی سپاه، آبفا، بخشداری و دهیاری ها شهرستان به اجرای این پروژه ها اختصاص داده شده است.
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت یادآور شد: سال ۱۴۰۰ با محوریت سپاه شهرستان جیرفت قریب ۳۵ پروژه آبرسانی در قالب طرح آبرسانی مرد میدان در مناطق محروم روستایی به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح ها بیش از ۲۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
وی اظهار کرد: روز گذشته نیز پروژه آبرسانی به روستای متا از توابع بخش اسماعیلیه بلوک به بهره برداری رسید این پروژه یکی از قریب ۳۵ پروژه ای است که سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت اضافه کرد: با افتتاح این پروژه ۱۵۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
وی در خاتمه عنوان کرد: در اجرای قریب ۳۵ پروژه آبرسانی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری، تجهیز چاه، انتقال آب به مخزن و شبکه داخلی روستا انجام شده است.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!