ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در امامزاده دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود


ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در امامزاده دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری دو ویژه‌ برنامه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در امامزاده دو معصوم شهرکرد انجام شده است، گفت: مشابه این برنامه‌ها در پنج مسجد محوری شهرکرد و دیگر امامزادگان نیز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، موسی انصاری عصر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی ستاد استانی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد افزود: به منظور تبیین مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) در روز جمعه ۱۳ خرداد، ویژه برنامه‌هایی نیز در میعادگاه‌های نمازجمعه شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همزمانی ایام ارتحال امام خمینی (ره) با دهه کرامت و تعطیلات آخر هفته، تصریح کرد: تلاش شده که نحوه اجرای برنامه‌های عمومی به گونه‌ای در نظر گرفته شود که جمع بیشتری از مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

انصاری با تاکید بر اجرای برنامه‌های اغنایی و بصیرتی در بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، درباره اعلام سهمیه اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل در نیمه خرداد امسال نیز یادآور شد: تاکنون سهمیه‌ای برای استان‌ها تعیین نشده است.

رییس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تجربه خوب اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی به صورت محله محور در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سالروز رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد نیز تلاش خواهد شد، برنامه‌های متنوعی با تکیه بر ظرفیت مساجد محلات به اجرا درآید.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان همچنان به دنبال خدشه‌دار کردن اهداف مکتب امام راحل و ایجاد انحراف فکری در نسل جوان انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: در شرایط کنونی که هجمه رسانه‌های معاند نیز افزایش یافته، باید برای معرفی هرچه بهتر ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و نقش، جایگاه، منزلت و اندیشه‌های ایشان، باید هم‌افزایی و همراهی بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی شکل گیرد.

انصاری افزود: بزرگ‌ترین جهاد تبیین در عصر کنونی، معرفی شایسته امام خمینی (ره) است که در این راه باید ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خوبی به کار گرفته شده و با تولید محتوا در فضای مجازی، از قابلیت‌های این فضا نیز برای معرفی هر چه بهتر امام راحل به مردم و به ویژه نسل جوان بهره‌برداری شود.

به گزارش ایرنا، اعضای ستاد استانی بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در این نشست علاوه بر اعلام برخی برنامه پیش‌بینی شده برای اجرا در نیمه خرداد امسال، درباره موکول شدن فضاسازی‌های شهری ویژه دهه کرامت به بعد از ۱۵ خرداد، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برپایی عصر شعر «روح‌الله»، اجرای مسابقات فرهنگی از وصیت‌نامه امام راحل و گشایش نمایشگاه‌های عکس و پوستر با موضوع تبیین جایگاه امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن جریان انقلاب، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه