به روز رسانی| منصوریان: رختکن ما در این 3-2 روز عجیب و غریب بود


به روز رسانی| منصوریان: رختکن ما در این 3-2 روز عجیب و غریب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، علیرضا منصوریان پس از تساوی 2 بر 2 بازی نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در مسجد سلیمان هستم و خدا لطف کرد توانستیم به این شهر دوست داشتنی بیاییم. شب...

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، علیرضا منصوریان پس از تساوی 2 بر 2 بازی نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در مسجد سلیمان هستم و خدا لطف کرد توانستیم به این شهر دوست داشتنی بیاییم. شب گذشته هم که همه خواب بودند ماشین گرفتیم و نقاط دیدنی شهر را نگاه کردیم. نمی‌دانم عزادار چند نفر هستیم اما شاید سومین اتفاق عجیب در تاریخ زندگی آبادانی‌ها، ریزش ساختمان متروپل بوده است. به آبادان و خوزستان تسلیت می‌گویم. دست کم نام 7-6 عزیزی که در آبادان دوست ما شده بودند و با آنها فوتبال بازی کردیم، در لیست فوتی‌ها می‌بینم.

وی ادامه داد: از مسجد سلیمانی ها هم تشکر می‌کنم. وقتی به این شهر آمدیم سرپرست و مجموعه این تیم لباس سیاه تن کرده بودند. فارغ از نتیجه بچه‌های ما در این چند روز عجز و لابه کردند و رختکن مان عجیب و غریب بود زیرا دوستان صمیمی بچه‌ها فوت کرده‌اند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...