باید هرچه زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شویم / رحمتی: 20 روز قبل برنامه فصل بعد را دادم


باید هرچه زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شویم / رحمتی: 20 روز قبل برنامه فصل بعد را دادم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید باید هرچه زودتر برای فصل آینده شروع به کار کنند و زمان را از دست ندهند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان که با نتیجه تساوی به اتمام رسید؛ گفت: فکر می‌کنم همه عزیزان دیدند ما در طول ۹۰ دقیقه هم مالک میدان بودیم و هم هر زمان که اراده می‌کردیم موقعیت خلق می‌کردیم. اصرار داشتیم در نیم‌فضا‌های حریف صاحب توپ شویم که همین کار را کردیم و به گل رسیدیم ولی روی یک صحنه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و بعدش هرچه تلاش کردیم متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم؛ انشاالله در دو بازی بعدی جبران می کنیم.
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: می‌خواهم از همان جمله کلیشه‌ای استفاده کنم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. همان‌طور که ما مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنیم داوران هم جای اشتباه دارند ولی اینکه یک صحنه را ببینی و نگیری از اشتباه آن‌طرف‌تر است و این نشان می‌دهد جسارت لازم در داوران در هفته‌های آخر دیده نمی‌شود. در دقیقه ۳ بازی بود که در 18 قدم ارسال انجام دادیم و بازیکن تیم حریف دستش باز بود. داور وسط و کمک داور به یکدیگر نگاه کردند و عملا تیم داوری خیلی نقش پر رنگی پر نتیجه امروز داشت. اگر آقای داور دو صحنه پنالتی که برای ما گرفته نشد؛ نگاه کند شاید پیش خودش بگوید واقعا اشتباه کرده؛ یک صحنه را به اشتباه آفساید اعلام کردند و فکر می‌کنم کمک داور دوم امروز نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذاری در نتیجه این بازی داشت. اشتباهات داوری جزئی از داوری است ولی اینکه ببینیم و نگیریم یک بحث دیگر است. امیدوارم در سال‌های آینده این مشکلات کمتر شود. من فکر می‌کنم اگر داورِ کنارِ دروازه در این شرایط به داوران اضافه شود می‌تواند خیلی کمک کند. ما مدام می‌گوییم var بیاید ولی تا ۲۰ سال آینده هم نمی‌آید، من به شما قول می‌دهم. باید خودمان به خودمان کمک کنیم. من هم می‌توانستم اعتراض کنم ولی سر پنالتی اول و آفساید عکس العملی نشان ندادم. حتی صحنه‌های ۵۰ -۵۰ را در خانه خودمان به نفع ما نمی‌گیرند و این یک مقدار دارد برای ما مشکل ساز می‌شود؛ امیدوارم مسئولین باشگاه اعتراض ما را به کمیته داوران، سازمان لیگ و کمیته انضباطی برسانند که حداقل برای داورانی که برای مسابقات ما گذاشته می‌شود تامل بیشتری شود.

باید هرچه زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شویم / رحمتی: 20 روز قبل برنامه فصل بعد را دادم
سرمربی آلومینیوم در مورد کیفیت لیگ بیست و یک و برنامه‌اش برای فصل آینده عنوان کرد: لیگ ما به لحاظ فوتبالی پیشرفت آنچنانی نداشته. بیشتر تیم‌ها نتیجه گرا بودند و برای حداقل امتیاز در بازی‌های بیرون از خانه می‌آمدند. شما مشاهده کردید که وقت بازی امروز چقدر تلف شد و آقای داور می‌توانست یک جاهایی تذکر بدهد یا حتی از کارت زرد استفاده کند؛ ما تا می‌آمدیم مالک بازی شویم یک بازیکن روی زمین می‌افتاد. فکر می‌کنم شادابی در لیگ ما نبود و تیم‌ها بیشتر به دنبال نتیجه گیری بودند. امتیاز گرفتن مطمئنا از کیفیت لیگ کم می‌کند و اینکه شما جسارت کمتری برای بازی دادن به بازیکنان جوان داری و یا جسارت کمتری داری بازیکنان جوان به فوتبال ایران معرفی کنی. فکر می‌کنم خودم در سن ۱۷ سالگی در لیگ آزادگان بازی کردم و در ۱۸ سالگی به تیم ملی دعوت شدم ولی در فوتبالِ الان بازیکن جوان عوض شده و به بازیکن ۲۶ ساله جوان می‌گویند و این خودش بیانگر کیفیت لیگ ما است.
رحمتی یادآور شد: در مورد شرایط خودم باید بگویم طبق قراردادی که با باشگاه بزرگ آلومینیوم بستیم و بند‌های موجود، عملا قرارداد من برای فصل آینده جاری است و حدودا ۲۰ روز است که برنامه‌های خودم را به باشگاه ارائه کردم و منتظر جواب از سمت باشگاه و هیئت‌مدیره کارخانه هستیم که به جمع‌بندی برسند. چیزی که من خدمت مسئولین عزیز گفتم؛ با توجه به شرایطی که تیم آلومینیوم در حال حاضر پیدا کرده و توقعی که کلیت مردم شهر و استان از این تیم دارد؛ این است که همه دوست دارند با توجه به حضور در فینال جام حذفی و کسب نتایجی که داشتیم یک تیم خیلی خوب داشته باشیم و شرایط باید طوری رقم بخورد که سال بعد از همان ابتدا بتوانیم با قدرت شروع و خواسته‌های مردم را برآورده کنیم؛ این مستلزم این است از همان ۲۰ روز پیش که برنامه دادم کار را شروع می‌کردیم. چند نفر از بازیکنان تیم‌مان آزاد هستند و تیم‌های دیگر در حال مذاکره با آنها هستند؛ حتی با ‌بازیکنان تحت قرارداد مذاکره می‌کنند که آنها را به‌خدمت بگیرند؛ ما هر دقیقه و روزی را که از دست می‌دهیم مطمئنا از آن افقی که برای باشگاه در نظر گرفتیم فاصله می‌گیریم و دور و دورتر می‌شویم.


امیدوارم هرچه سریع‌تر مسئولین ایرالکو و هیئت‌مدیره کارخانه و باشگاه به یک جمع بندی برای هدف‌مان در فصل آینده برسند تا بتوانیم هرچه زودتر وارد بازار نقل و انتقالاتی شویم. در وهله اول بازیکنان خودمان که قرارداد دارند؛ حفظ کنیم و بعد در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم؛ کسانی را جذب کنیم که در سال آینده به ما کمک کنند؛ این خیلی ضروری است که زود اقدام کنیم زیرا فاصله دو لیگ و زمان آماده سازی به‌خاطر شرایط جام جهانی کم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در