تیم آلومینیوم در مقابل پیکان مالک زمین و خلق کننده موقعیت‌های زیاد بود


تیم آلومینیوم در مقابل پیکان مالک زمین و خلق کننده موقعیت‌های زیاد بود

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم در مقابل پیکان مالک زمین و خلق کننده موقعیت‌های زیاد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مهدی رحمتی» در نشست خبری پس از دیدار با پیکان در اراک افزود: شرایط بازی را همه دیدند و در طول ۹۰ دقیقه هر زمان که اراده کردیم، موقعیت خلق می‌کردیم و توانستیم از موقعیت‌ها و اصراری که داشتیم، صاحب توپ شویم و به گل رسیدیم.

وی بیان کرد: اما روی یک صحنه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و پس از آن هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: سعی می‌کنیم در بازی بعد امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

رحمتی درباره داوری هم گفت: اشتباهات داوری، جزئی از فوتبال است و همانطور که مربی و بازیکن اشتباه می‌کنند، داور هم اجازه اشتباه دارد.

وی اظهار داشت: اما اینکه صحنه‌ای دیده شود و گرفته نشود، از اشتباه فراتر است و این نشان می‌دهد که جسارت لازم در داورها در هفته آخر لیگ دیده نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: در دقیقه ۲ یا سه بازی، در ۱۸ قدم ارسال را انجام دادیم، بازیکن تیم حریف، دستش باز بود، داور وسط به کمک داور نگاه می‌کرد و کمک داور به داور وسط نگاه می‌کرد و عملا تیم داوری خیلی نقش پررنگی در نتیجه امروز داشت و اگر داور ۲ صحنه پنالتی که برای آلومینیوم گرفته نشد را نگاه کند، متوجه اشتباه خود می‌شود.

رحمتی تصریح کرد: یک آفساید ۱۰۰ درصدی که آفساید نبود، از دیگر اشتباهات بود.

وی عنوان کرد: امید است در سال‌های آتی اشتباهات داوری کمتر شود و اگر داور کنار دروازه به داورها اضافه شود، خیلی کمک دهنده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: حتی صحنه‌های ۵۰ ،۵۰ هم در زمین خودمان به نفع آلومینیوم گرفته نشد و این برای ما مشکل ساز شده و امیدوارم مسئولان باشگاه اعتراض ما را به کمیته داوران، لیگ وکمیته انضباطی برسانند تا تاملی درخصوص داوری صورت گیرد.

رحمتی درخصوص وضعیت لیگ امسال هم گفت: لیگ فوتبال امسال نسبت به قبل به لحاظ فوتبالی پیشرفت چندانی نداشت، بیشتر تیم‌ها نتیجه‌گرا بودند و برای گرفتن امتیاز به زمین می‌آمدند.

وی اظهار داشت: طراوات و شادابی در تیم‌ها نبود و بیشتر دنبال نتیجه و امتیاز گرفتن بودند که این روند از کیفیت لیگ کم می‌کند و جسارت کمتری ایجاد می‌کند تا به بازیکنان جوان میدان داده شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص وضعیت قراردادش هم گفت: طبق قراردادی که با باشگاه آلومینیوم بسته شده و بندهایی که در قرارداد آمده، قرارداد من برای فصل دیگر هم جاری است.

رحمتی بیان کرد: ۲۰ روز گذشته، برنامه‌ها به باشگاه آلومینیوم ارایه شده و منتظر جواب از سوی باشگاه و هیات مدیره باشگاه هستم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که تیم آلومینیوم پیدا کرده و توقعی که کلیت مردم شهر و استان مرکزی از تیم دارند، باید شرایط به گونه‌ای رقم خورد که آلومینیوم مثل سال قبل با قدرت شروع شود و خواسته‌های مردم محقق شود و این مستلزم آن است که کارمان را زود شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افرود: هر دقیقه و روزی که از دست دهیم از افقی که برای تیم در نظر گرفتیم، فاصله می‌گیرم و دور و دورتر می‌شویم.

رحمتی تاکید کرد: امید است که هرچه سریعتر مسئولان ایرالکو، هیات مدیره کارخانه و هیات مدیره باشگاه به یک جمع بندی برسند که هدف برای سال آینده چیست و هرچه سریعتر وارد بازی نقل و انتقالات شویم و در مرحله اول بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بعد در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم، تعدادی را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: فاصله ۲ لیگ خیلی کم است، زمان آماده سازی به دلیل شرایط جام جهانی و مسئولان برگزاری دارند، خیلی کم است.

تیم آلومینیوم اراک و پیکان در رقابت‌های هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه شب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف همدیگر رفتند و به نتیجه تساوی یک بر یک تن دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار