باید مساجد به کارآفرینی برسند


باید مساجد به کارآفرینی برسند

حجت الاسلام امیدی گفت: باید مساجد به کارآفرینی برسند و به طور مداوم درآمدزایی برای مساجد شکل گیرد و باید برنامه ریزی شود که این مسجد هم به استقلال مالی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امشب (چهارشنبه ۴ خرداد) در بازدید از مسجد و کانون «صاحب الزمان (عج)» شیراز گفت: فعالیت در مسجد و تلاش در این ناحیه اجر و مزد دارد و احادیث زیادی در مورد توجه به مسجد به ما رسیده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه تردد در محیط مقدس پاک خانه خدا اجر و مزد دارد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان کمک می کنند مسجد آباد شود و کسی که کمک می کند مسجد پویا باید از آجر اخروی برخوردار است و ما هم هرچه در توان داشته باشیم خدمت دوستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مسائل مطرح شده را حتما مورد توجه قرار خواهیم داد، تاکید کرد: ان شاءالله در صورت مدد الهی بحث اسکان مشهد را انجام دهیم و اخیرا با 30 مکان تفریحی برای بحث اوقات فراغت تفاهم نامه منعقد شده است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: بازدید از شرکت های دانش بنیان می توانیم هماهنگ کنیم تا اصحاب جوان مسجد با ایده های نو آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه کار مساجد با خیرین جلو می رود و نمی توان مسجد را به کار دولتی وابسته کرد و همین حضور خیرین نشان از فعالیت خوب مسجد دارد، افزود: باید مساجد به کارآفرینی برسند و به طور مداوم درآمدزایی برای مساجد شکل گیرد و باید برنامه ریزی شود که این مسجد هم به استقلال مالی برسد.

حجت الاسلام امیدی اظهار کرد: از زمان حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کار کانون ها به خوبی پیش رفته است و با حضور در میان جوانان مسجدی باعث افزایش روحیه آنان شده اند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !