تشکر رئیس کل دیوان محاسبات کشور از رهبر معظم انقلاب


تشکر رئیس کل دیوان محاسبات کشور از رهبر معظم انقلاب

تهران - ایرنا - رییس دیوان محاسبات کشور در پیام تشکر به رهبر معظم انقلاب، اظهار رضایت ایشان از عملکرد دیوان محاسبات کشور را مایه مباهات و نشان افتخار گرانقدری بر لوح ضمیر کارکنان و کارشناسان خدوم این دستگاه دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمان ایرنا، در نامه مهرداد بذرپاش به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: اظهار رضایت حضرتعالی از عملکرد دیوان محاسبات کشور، مایه مباهات و نشان افتخار گرانقدری بر لوح ضمیر کارکنان و کارشناسان خدوم این دستگاه و پشتوانه ای معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تأکید معظم له است.

وی افزود: بی تردید این عنایت مشفقانه، ایفای تکالیف قانونی محوله را ضروری تر و کارکنان دیوان را به ادامه راه و حصول نتایج مورد انتظار حضرتعالی، امیدوارتر می نماید. از خداوند متعال، توفیق پیروی از رهنمودهای حکیمانه آن رهبر فرزانه را خواستارم.

رهبر معظم انقلاب در دیدار روز چهارشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان بیان کردند: یکی از مسایلی که مورد توجه بنده است، مساله دیوان محاسبات است که بحمدالله در سال‌های اخیر چابک و فعال و خوب شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: گزارش‌های تفریغ بودجه خیلی زود ارائه شده که چیز بسیاری خوبی است. اخیرا به بررسی شرکت‌های دولتی هم پرداخته‌اند که این باید ادامه پیدا کند؛ اگر به همی شرکت‌ها تعمیم پیدا کند، از امتیازات بزرگ این مجلس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی