ظرفیت کاروان‌های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد


ظرفیت کاروان‌های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر با افزایش تقاضا برای سفر زیارتی به سوریه، ظرفیت کارون‌های سوریه تکمیل شد و متقاضیان تشرف به حرم حضرت رقیه و زینب سلام الله علیهما باید برای مردادماه برنامه‌ریزی...

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر با افزایش تقاضا برای سفر زیارتی به سوریه، ظرفیت کارون‌های سوریه تکمیل شد و متقاضیان تشرف به حرم حضرت رقیه و زینب سلام الله علیهما باید برای مردادماه برنامه‌ریزی کنند.

ظرفیت کاروان‌های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد

تعداد ایستگاه‌های پروازی سوریه به ۹ ایستگاه رسید

علاوه بر این، هم‌زمان با اعزام‌های خردادماه، ایستگاه‌های پروازی نیز افزایش یافته؛ به طوری که علاوه بر ایستگاه پروازی تهران، ایستگاه‌های پروازی مشهد، تبریز، کرمان، شیراز، یزد، ساری، اصفهان و بندرعباس نیز برای انتقال زائران سوریه فعال شده است.

این امر در حالی است که سال گذشته با آغاز ازسرگیری سفرهای زیارتی به سوریه، زائران شهرهای مختلف باید از ایستگاه پروازی تهران به سوریه مشرف شوند.

زائران با پرواز ایران ایر و اجنحةالشام به سوریه می‌روند

همچنین سفر زائران سوریه فقط در قالب کاروان است و پروازهای زائران حرم عمه سادات در قالب کاروان‌های زیرنظر سازمان حج و زیارت توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و اجنحةالشام صورت می‌گیرد. در حالی که پیش از این پرواز ماهان نیز برای انتقال زائران سوریه فعالیت می‌کرد، اما اکنون این پرواز به جابجایی زائران کاروان‌ها نمی‌پردازد.

ظرفیت کاروان‌های سوریه تا پایان خرداد تکمیل شد

اجاره ۳ هتل برای اسکان زائران ایرانی در دمشق

علاوه بر این، با توجه به اینکه سفرهای زیارتی به سوریه یک هفته‌ای است و زائران هم فقط در دمشق حضور دارند، ۳ هتل برای سکونت زائران ایرانی اجاره شده است که در ۲ درجه الف و ب هستند.

به گزارش فارس، هزینه سفر سوریه در این دوره که فقط به صورت یک هفته‌ای انجام می‌شود، از هشت میلیون‌ تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که البته بسته به مسافت تا دمشق، هزینه پرواز متغیر است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در