رحیم استرلینگ، گزینه دیگر رئال مادرید برای تقویت خط حمله


رحیم استرلینگ، گزینه دیگر رئال مادرید برای تقویت خط حمله

رحیم استرلینگ هم به جمع گزینه های رئال مادرید برای تقویت تیم اضافه شده است

تمام رویای فلورنتینو پرز برای تابستان امسال با تمدید قرارداد کیلیان ام باپه و انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی، دود شد و به هوا رفت و حالا رئال مادرید باید به سراغ دیگر گزینه ها برود.

به نقل از مارکـا، یکی از گزینه هایی که به عنوان آلترناتیو مدیران باشگاه مطرح شده، رحیم استرلینگ است، که به نظر می رسد جایگاه خود در منچسترسیتی را هم از دست داده و حتی در ژانویه هم تا آستانه انتقال قرضی به بارسلونا پیش رفت.

این وینگر ملی پوش انگلیسی دیگر یار ثابت ترکیب سیتیزن ها نیست و حتی در دیدار هفته آخر لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا که جنگ بر سر قهرمانی بود، پپ گواردیولا در نیمه دوم از او استفاده کرد. حالا رسانه های انگلیسی مدعی هستند که رئال مادرید قصد دارد با مبلغی حدود 50 میلیون یورو به سراغ استرلینگ 27 ساله برود.

رحیم استرلینگ، گزینه دیگر رئال مادرید برای تقویت خط حمله

حالا باید دید با توجه به فرم خوب وینیسیوس جونیور در فصل جاری و درخشش رودریگو در اواخر فصل و ادامه حضور احتمالی ادن هازارد، آیا مادریدی ها همچنان به سراغ خریدی این چنینی برای خط حمله خواهند رفت یا نه؛ گفتنی است استرلینگ طی 30 بازی در لیگ برتر 2021/22 موفق به ثبت 13 گل و 5 پاس گل شد و در 12 بازی لیگ قهرمانان هم 3 گل زد و 2 پاس گل داد.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی